خبرهای داغ:
دریدن گلوی پلیس مظلوم توسط مجرمین جانی، ذبح امنیت یک ملت است

اسارت پلیس با قوانین ناکارآمد/نام پلیس، امنیت آفرین است

تبلیغات وسیع در شبکه های مختلف مجازی و رسانه های معاند با حمایت برخی در داخل کشور برای تضعیف پلیس اقدام کردند، نیرویی که با کمترین دستمزد با روحیه جهادی برای امنیت کشور تلاش می کند.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۱۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج؛ نیروی انتظامی یکی از مهمترین ارکان امنیت کشور است که با مشکلات مختلفی در مسیر خدمت رسانی مواجه است. اخیرا با انتشار خبری جامعه در شوکی عمیق فرو رفت. جانشین کلانتری در بیدرز استان فارس توسط یک مهاجم با بریدن رگ حیاتی گردن به شهادت می رسد.

فیلم منتشر شده حکایت از دلهره سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در به کارگیری سلاح دارد. قانون به کارگیری سلاح برای مامورین انتظامی به اندازه ای سخت و سنگین شده که حتی برای دفاع از جان خود نمی تواند با اطمینان خاطر سلاح به کار ببرد.

حملات متعدد رسانه های خارجی معاند فارسی زبان، تبلیغات هم سو در فضای مجازی و اعمال فشار در دولت گذشته بر نیروی انتظامی از دلایل اصلی تضعیف سبزپوشان امنیت است تا سلاح را به اسارت ببرند. وقتی نیروی انتظامی نتواند در برابر افراد جانی و قاتل از خود دفاع کند چگونه می شود انتظار داشت قوانین ناکارآمد و عدم حمایت از پلیس سبب بروز تعرض مجرمین به مردم نشود؟

وقتی همه مردم در تعطيلات نوروز و تابستانی به سر می برند، تنها قشری که خود و خانواده هایشان برای امنیت راه، جاده، شهر و مراکز مسکونی و اداری از تمام خوشی های روزگار می گذرند در حقیقت پرسنل نیروی انتظامی هستند.

مسئولان بدانند وقتی نیروی امنیتی و سبزپوشان انتظامی به خاطر عدم حمایت قانونی مورد تعرض قرار گیرد فردا روز باید از دم تیغ اراذل عبور کرد. چه اتفاقی افتاده که در داخل کشور کسی به خودش اجازه دهد به حریم امنیت تجاوز کند و هربار شاهد موضع گیری های احساسی و هیجانی مسئولان در قوای سه گانه باشیم.

از نظر امنیتی و ساختارهای جامعه شناختی با عملکرد بد برخی ها سلاح پلیس به اسارت گرفته شده تا دست عناصر خرابکار و اراذل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای چپاول باز باشد. نیروی انتظامی حامی امنیت مردم در تمام بحران ها بوده است، حضور به موقع پلیس از قتل ها، سرقت ها، آدم ربایی، گروگان گیری، قاچاق سلاح و مواد مخدر جلوگیری کرده است. امنیت کالایی است که به راحتی به دست نمی آید اگر از دست برود با میلیارد ها تومان هزینه قابل احیا نیست.

نیروی انتظامی را تقویت کنیم، حقوق و مزایای کارکنانش را افزایش دهید تا دغدغه نان نداشته باشند، وقتی گلوی پلیس را می برند در حقیقت امنیت و ستون های استوار یک ملت را ذبح کردند. پلیس ایران متفاوت از سایر کشور هاست، اعتماد و اعتقاد به آنان باعث سرافرازی کشور شده است. مرزهای ما با چشمان تیز بین پلیس مرزی امنیت پایدار دارد.

وقتی بر روی سینه پلیس با خنجر مرگ می نشینند در حقیقت بر گرده یک ملت چوب حراج امنیت زدند، چرا پلیس را تا این اندازه در حکومت اسلامی مظلوم و زخم خورده بار آوردید، مگر همین فرزندان ملت نیستند که برای بودن ما تا پای جان می جنگند، فرزندانی که صبح ها با غسل شهادت به سر کار می روند و برخی بحران های امنیتی ناشی از عملکرد بد مدیران را با پوست و استخوان خود لمس می کنند.

می توان به اینده ای روشن برای زندگی بهتر و امنیت پایدار ایمان داشت، اگر پلیس را گرامی بداریم.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار