خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه ناحیه فراشبند برگزار کرد:

ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم شهرستان فراشبند

ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم شهرستان فراشبند به هم حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در محل گلزار شهدای قطعه ۲ برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۰۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان با حضور گسترده و پرشور عموم مردم، بسیجیان، خانواده های معظم و معزز شهدا، رزمندگان، جانبازان،پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت، مسئولین شهرستان در گلزار قطعه 2 فراشبند برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فراشبند گفت : حرکت امام در امتداد حرکت پیامبر اکرم (ص )و دیگر انبیاء برای تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: محور اصلی حرکت مردم، امام بود ولی امام می گفتند: من به پشتیبانی این مردم، دولت تعیین می کنم، من متکی به پشتیبانی مردم هستم و نفوذ امام در دل ها یک نعمت الهی بود.

سرهنگ فروزان ادامه داد ؛ انقلاب اسلامی با همه انقلابها تفاوت ویژه ای دارد زیرا برپایه" مردم،"ایدئولوژی(اسلام)"و رهبر بناشده است و انقلاب های زیادی در جهان صورت گرفته اما موفق نبودند.

جانشین فرماندهی سپاه فراشبند یاداور شد : انقلاب اسلامی یک انقلاب پویا و در حرکت است برای تحقق تمدن اسلامی و قدم به قدم تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی از این شگفتی های تاریخ ساز به خود دیده ، که شهدای مدافع حرم نیز یکی از این شگفتی هاست.

وی گفت : شهدای مدافع حرم ، از زن و بچه و زندگی خودشان گذشتند وبرای اینکه دست بدخواهان و خبیث ها و تکفیری ها به حرم اهل بیت (ع) نرسد، در راه خدا مجاهدت می کنند و در خاک کشور غریب به شهادت می رسند این چقدر انگیزه قوی و ایمان قوی می خواهد ، لذا شان آنها شان بالایی است.

سرهنگ فروزان اظهار داشت : غیرت ، بصیرت وولایتمداری و شوق شهادت از خصوصیات بارز شهدای مدافع می باشد .

وی همچنین گفت : مقام معظم رهبری در باره شهدای مدافع حرم می فرمایند "در روایات داریم که ائمه به عده ای از شهدا اشاره کردند وگفتند اینها اجر دو شهید دارند " و من در باره شهدای مدافع حرم چنین نظری دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار