افتتاح نمایشگاه آثار چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج

نمایشگاه آثار چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در نگارخانه باران یاسوج واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۷۰۴
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،نمایشگاه آثار چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در نگارخانه باران شهر یاسوج با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،سایر مسئولین و جمعی از هنرمندان همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.
محمدعلی پیر سبزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد : این نمایشگاه از ۱۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰تحت عنوان «تجسم هنر» در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج دایر و پذیرای مخاطبان می باشد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه افزود :در این نمایشگاه، ۴۵ اثر از ۱۰هنرمند برتر و برگزیده رویدادهای هنری استان در بخش نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، کاریکاتور، مجسمه سازی و عکاسی در معرض دید عموم قرار گرفت.
وی در ادامه اظهار داشت ؛خوشبختانه امسال همزمان با برگزاری جشنواره فجر با پیگیری های که انجام گرفت ،پذیرای آثار هنرمندان استان و آثار هنرمندانی از سایر نقاط کشور هستیم
پبرسبزی در ادامه افزود : در این نمایشگاه آثار، داریوش حقایقی، عبدالرسول شریفی نقاشی، احمد وجدان نژاد و باقر جمالی فر در بخش گرافیک، در قسمت کاریکاتور، امید سلامی در بخش عکاسی، اسحاق آقایی داوود ایزدپناه در خوشنوسی سید نجف مسعودی و صادق شیخ ممو ودر بخش مجسمه سازی محمد جواد اندیشه آثارشان به نمایش درآمد.
بر پایه این گزارش، علاقمندان می توانند جهت بازدید همه روزه صبح ها از ساعت ۱۰تا ۱۳ و عصر ها ۱۶ تا ۱۹ به نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج مراجعه نمایند.

افتتاح نمایشگاه آثار چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوجافتتاح نمایشگاه آثار چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوجافتتاح نمایشگاه آثار چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوجافتتاح نمایشگاه آثار چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در یاسوج

ارسال نظرات