خبرهای داغ:
حوزه مقاومت شهید چمران سپاه ناحیه فراشبند برگزار کرد:

مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر در شهرستان دهرم

مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه پرفروغ فجر در شهرستان دهرم به همت حوزه مقاومت شهید چمران سپاه ناحیه فراشبند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۱۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ،با حضور اقشار مختلف مردم ،بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسوولین در محل مسجد امیرالمومنین شهر دهرم برگزار شد .

حجه الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمدی سخنران مراسم گفت : همه کسانی که به جایی رسیدند،از در بندگی خداوند عالم وارد این مسیر شدند.

وی گفت : شهدای بزرگوار ما از راه اخلاص و بندگی بود که به این مقام رسیدند و اگر عزت دنیا و اخرت را بخواهیم ، در قالب بندگی خداوند متعال است.

حجه الاسلام محمدی ادامه داد ؛ ما در مقابل نعمت های الهی تکلیف داریم و مهمترین آن شاکر بودن در مقابل نعمت های الهی است و باید نعمت هایی که خداوند به ما داده در مسیر خودش و درست استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد : قبل از انقلاب مکتب تشیع و شیعیان کلا مستاجر بودند و صاحبخانه نبودند ، ولی انقلاب اسلامی ما را صاحب خانه کرد و سایه بیگانگان را از سر ما دور کرد و ما خودمان آقایی می کنیم.

حجه الاسلام محمدی گفت : چون دشمنان تحمل صاحبخانه بودن ما را نداشت و چون سخت بود برای آنها که استقلال ما را ببینند پس با ما دشمنی کردند و ما را تحریم نمودند.

وی اشاره کرد : دولت ما ، مجلس ما و کشور ما قبل از انقلاب هیچ گونه استقلالی نداشتند و منکرات و فقر و فساد در کشور ما در اوج بود و جوانان به جای اینکه به مساجد و حسینیه ها بروند و در جهت رشد معنوی خود بکوشند به مشروب خانه ها و مراکز فساد می رفتند ولی الان قضیه برعکس شده است و نمازجمعه های ما و مساجد ما چقدر از نظر معنوی رشد کرده است ، در پایان مراسم از تعدادی از بسیجیان حلقات صالحین و رزمندگان دفاع مقدس و کارکنان خدوم شهرداری از طرف حوزه شهید چمران هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار