خبرهای داغ:

پویش سرود افتخار و پرچم افتخار در استان سمنان آغاز به کار کرد+ فیلم و عکس

شاهرود_ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان از برپایی پوش ملی پرچم افتخار و سرود افتخار در استان سمنان همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۳۸۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

حجت الاسلام دکتر عبدالهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برپایی دو پویش ملی «پرچم افتخار» و «سرود افتخار» در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی دو پویش ملی پرچم افتخار و سرود افتخار با همکاری رسانه ملی برگزار می‌شود. پویش پرچم افتخار با هدف گرامیداشت خاطره شهیدان پیشگام اقتدار ایران و با مشارکت جوانان و نوجوانان در استان آغاز به کار کرده است.
او ادامه داد: جوانان و نوجوانان استان برای شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست هدیه پرچم می‌توانند عدد یک را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان برای ارسال عکس و فیلم‌های نصب پرچم در سردر خانه‌ها می‌توانند عدد دو را به این سرشماره ارسال کنند؛ ضمن اینکه افراد جهت ارسال عکس و فیلم و عکس و تصاویر منتخب مردم برای شرکت در پویش سرود افتخار نیز عدد سه را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.
عبدالهی تصریح کرد: کاربران فضای مجازی، جوانان و نوجوانان با پرچم‌های ایران عکس گرفته و آن‌را به شهیدان پیشگام اقتدار هدیه می‌کنند و تصاویر خود را با هشتگ «پرچم افتخار» در فضای مجازی نشر می‌دهند که هر شب بهترین تصاویر از طریق رسانه ملی پخش و جوایزی به آنان اختصاص می‌یابد. ساخت تصویر نمایه در شبکه‌های اجتماعی برای ایام‌الله دهه فجر از شیوه‌های دیگر مشارکت در پویش پرچم افتخار است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: در پویش ملی سرود افتخار نیز با مشارکت جوانان و نوجوانان سرود‌های پاتوقی انقلاب و بازخوانی سرود‌ها در مکان‌های پرتردد و معابر شلوغ و اجرا‌های مردمی در دستور کار قرار دارد که این برنامه برای تمامی نقاط استان برنامه‌ریزی شده است.
خاطر نشان می‌شود: این پویش با هدف تقویب گروه‌های سرود و ایجاد نشاط اجتماعی به همت مرکز رسانه و عملیات‌های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، شبکه سوم سیما، سازمان زیبا سازی شهرداری تهران آغاز به کار کرد.
در همین جهت گروه سرود عمار‌های انقلاب شهرستان شاهرود به اجرای محله‌ای و پاتوقی در سطح شهر پرداختند که این اجرا تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
گروه‌های سرود جهت شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۳ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار