خبرهای داغ:

یادواره شهدای شهرستان زرین دشت برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان زرین دشت در چهل و سومین بهار انقلاب همراه با غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در گلزار شهدای شهرستان زرین دشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۳۱۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای شهرستان زرین دشت در چهل و سومین بهار انقلاب همراه با غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در گلزار شهدای شهرستان زرین دشت برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه‌های متنوع بصیرتی، فرهنگی و ورزشی برگزار می‌‎شود که بزرگداشت شهداء از محوری ترین این برنامه‌ها است.
سرهنگ راحت طلب افزود: ما باید با برگزاری یادواره شهدا و برنامه‌های فرهنگی مختلف، آرمانهای امام راحل وشهدا را به نسل جدید منتقل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت با بیان اینکه شهرستان زرین دشت مفتخر به میزبانی از شش شهید گمنام در سه نقطه شهری می باشد، بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا واجب است تا راه درست را گم نکنیم.
راحت طلب با ذکر این موضوع که سرکشی از خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران امری واجب برای مدیران و مسئولان است ، ابراز کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران،یادواره شهدا- گلباران مزار مطهر شهدا، از ویژه برنامه‌های پیش بینی شده برای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در زرین دشت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار