خبرهای داغ:

برنامه های متنوع فرهنگی و دینی به همت نوجوانان بسیجی لاسجرد برگزار شد

همزمان با دهه مبارک فجر بسیجیان پایگاه محمد رسول الله (ص) اقدام به برگزاری دوره های ورزشی، فرهنگی و دینی ویژه نوجوانان در روستا کردند.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۵۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر و براساس برنامه های ابلاغی دوره آموزش و تمرین گروه سرود پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) روستا لاسجرد در سرخه با حضور مربی دوره در این پایگاه مقاومت برگزار شد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا نیز این گروه را همراهی کرد.

برگزاری تمرین فوتسال حلقه شهدای گمنام این پایگاه مقاومت نیز در سالن ورزشی روستا برگزار شد. این کلاس ها به صورت مداوم و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط کارگروه تربیت بدنی به صورت هفتگی با مشارکت پرشور نوجوانان بسیجی برگزار می شود.

برپایی حلقه صالحین شهیدای گمنام همراه با قرائت ادعیه اول ماه رجب از دیگر برنامه های اجرایی نوجوانان بسیجی با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی سرگروه این حلقه بوده است.

همچنین با آغاز ماه رجب حجت الاسلام و المسلمین اعتمادی و واحدی معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان سمنان در مسجد شهید بهشتی روستا لاسجرد حضور یافته و در خصوص اول ماه رجب، ولادت امام محمد باقر (ع) و رحلت جانگداز آیت الله صافی گلپایگانی (ره) سخنانی را ایراد کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار