خبرهای داغ:

آیین گلباران قبور شهدا در روستا افتر در سرخه برگزار شد

همزمان با یوم الله دهه فرخنده فجر آیین غبارروبی و گلباران قبور پاک شهیدان با حضور خواهران و برادران بسیجی پایگاه های مقاومت افتر در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۲۵۷
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم باشکوه غبارروبی وعطرافشانی همراه با گلباران مزار مطهر شهدای روستا افتر در سرخه با حضور فاطمه محمودی فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س)، حمید حمیدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج یرادران قمر بنی هاشم (ع) و مردم شهید پرور روستا برگزار شد.

حاضران در این مراسم پس از قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با آرمان‌های والای شهدا تجدید بیعت کردند.

فاطمه محمودی در حاشیه این گلباران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهیدان اسوه تقوا و جهاد هستند، که با رفتار و کردار خود درس بزرگ وحدت و یکپارچگی را به جامعه دادند.

او افزود: با هدف بزرگداشت دهه مبارک فجر مراسم آذین بندی پایگاه، مسجد انصار و معابر به همت کار گروه فرهنگی و جهادی پایگاه صدیقه کبری (س) انجام گرفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در ادامه اضافه کرد: در طول دهه ویژه برنامه های متنوع در قالب نشست های بصیرتی، برنامه های فرهنگی، مسابقات و برنامه های دیگر با مشارکت بسیجیان این پایگاه مقاومت اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار