خبرهای داغ:

برگزاری همایش مجمع خیرین مدرسه‌ساز در شهر صالح‌آباد

بهار-دومین همایش شهرستانی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهار، به مناست ایام الله دهه فجر در حسینیه سادات شهر صالح‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۲۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر صالح‌آباد با رویکرد جمع آوری کمک‌های نقدی خیرین برای ساخت و تکمیل مدارس، هزینه در امور فرهنگی دانش آموزان و پیشبرد سایر امور فرهنگی در شهر و بخش برگزار شد.

فرماندار بهار در این مراسم با تبریک فجر انقلاب اسلامی به راهبردهای تبیین شده انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته پرداخت و گفت: همه ما به خاطر داریم که در اوایل انقلاب حتی پزشک عمومی در این استان پیدا نمی‌شد و آنهایی هم که فعالیت داشتند، اغلب پزشکان هندی و بنگلادشی بودند اما امروزه در سطح پزشکی فوق تخصص به سرتاسر دنیا صادر می‌کنیم و برای تحصیل علوم به کشور ما می آیند.

روح الله نباتی مجمع خیرین مدرسه ساز را یک نهاد مهم برشمرد که با هدف آینده‌سازی برای این کشور و فرزندان انقلاب تلاش می‌کند و دست از تلاش نمی‌کشند.

حجت‌الاسلام حمید افتخاری، امام جمعه صالح‌آباد در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب را صدایی رسا دانست که در مدت کوتاه عمر خود بسیاری از کشورهای دنیا را شیفته‌ی آواز دلنشین آزادی و انسانیت کرده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز با ذکر نیازها و کمبودهای مدارس سطح بخش و فعالیت‌های انجام شده توسط مدیریت آموزش و پرورش طی سالیان متمادی برای رفع این نیازها در شرایط مالی مختلف، بیان کرد: استهلاک دائمی وسائل و استفاده مداوم از تجهیزات مدارس ما را مجاب می‌کند تا سعی خود را در بروز نگه داشتن این تجهیزات به کار ببندیم و این مهم میسر نمی‌شود مگر با همدلی و همت خیرین که فرزندان آنها در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

امیر منصوری همچنین با تشکر از خیرین مالی آموزش و پرورش شهرستان بهار این عزیزان را سرمایه گرانبهای افرادی دانست که در آینده از این مدارس به سطوح بالای موفقیت خواهند رسید و به زحمت خیرین پاسخ آبرومندانه‌ای خواهند داد.

حجت الاسلام طالبی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز نیز از حضور خیرین تقدیر و تشکر کرد و سرمایه‌های ایشان را که سالیان سال است با ندای خادمین در شهر لبیک گفته و کمک‌های خود را روانه داشته‌اند گنج بی‌پایانی دانست.

برگزاری همایش مجمع خیرین مدرسه‌ساز در شهر صالح‌آباد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار