بسم الله الرحمن الرحیم  


  
«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی» 
 

ارتحال جانسوز فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی قدس الله نفسه الزکیة مصیبت جانکاه و غم بزرگی است  که موجب تأثر و تألم خاطر گردید. خدمات و پشتیبانی آن مرجع تقلید از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری مدظله العالی مشهود همگان است. 
آن فقیه عالیقدر عمر شریف خود را در اعتلای اسلام و ترویج معارف الهی و اهل بیت علیهم السلام سپری کرد و همواره در خدمت به مردم شریف و خیرخواهی پیشگام و در مسیر نهضت و انقلاب اسلامی و همراهی امام خمینی رحمت الله علیه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی نورافشانی می‌کرد. 
نهضت استادی بسیج، ارتحال جانگداز این فقیه و مرجع عظیم الشأن را محضر گرامی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، بیت معظم آن مرجع عظیم الشأن (رضوان الله تعالی علیه)، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم و عموم ملت ایران و مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با اولیاء‌الله و صالحین را برای این فقید سعید و صبر و اجر برای سایر بازماندگان مسئلت می نماید. 
  

مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)