خبرهای داغ:

جنایات پهلوی برای نسل امروز بازخوانی شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: غفلت‌هایی در بحث بازخوانی اتفاقات و جنایات پهلوی و تاریخ پیش از انقلاب شده است.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۷۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار فرمانده سپاه ناحیه سمنان و جمعی از پاسداران این یگان که به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: نگهداری و حفاظت و پاسداری از انقلاب و ارزش‌های آن رسالتی بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید گفت این امر مهم بسیار سخت‌تر از ایجاد انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته است.

وی با اشاره به هجمه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: از بین بردن نظام مهمترین هدفی است که دشمنان با توطئه و فتنه انگیزی از طریق و در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دیگر عرصه‌ها به دنبال آن است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به «جهاد تبیین» و اهمیت آن در برهه کنونی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین از مسائل جدی است که باید با آن آشنا شد و اقدامات لازم در راستای تحقق آن عملیاتی شود.

حجت الاسلام مطیعی تصریح کرد: متأسفانه کم کاری‌ها و غفلت‌هایی در بحث بازخوانی اتفاقات و جنایات پهلوی و تاریخ پیش از انقلاب شده است و همین امر سبب شده عده‌ای با برنامه‌ای منسجم تاریخ را تحریم و واقعیت‌های آن دوران را وارونه به نسل امروز معرفی کنند و به عبارتی به دنبال تطهیر پهلوی هستند.

وی تصرح کرد: باید در کنار تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران نسبت به بیان واقعیت‌های وضعیت ایران پیش از انقلاب اسلامی و جنایات خاندان پهلوی برای نسل جدید اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه ولایت مداری با حرف و شعار محقق نمی‌شود گفت: ولایت مداری در حقیقت به معنای اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه و شناخت دوست از دشمن است.

حجت الاسلام مطیعی سپاه را پیشگام عرصه خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: این نیروی انقلابی در عرصه‌های مختلف از سیل و زلزله و شیوع کرونا و انجام رزمایش مؤمنانه و کمک به امر تسریع در واکسیناسیون کرونا و در برهه‌ها و شرایط مختلف امتحان خود را پس داده است و همواره در صف مقدم بوده و هست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار