خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بهار:

عامل پیروزی انقلاب اسلامی قیام مردم برای خدا بود

بهار-امام جمعه شهرستان بهار گفت: ایام الله دهه فجر روزهایی فراموش نشدنی در تاریخ ملت ما است، انقلابی که عامل پیروزی آن قیام مردم برای خدا بود و با تمام وجود از همه چیز خود گذشتند و جاودانه شدند.
کد خبر: ۹۴۱۱۸۱۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در دیدار مسئولین و کارکنان سپاه ناحیه بهار به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ایام الله دهه فجر روزهایی فراموش نشدنی در تاریخ ملت ما است، انقلابی که عامل پیروزی آن قیام مردم برای خدا بود و با تمام وجود از همه چیز خود گذشتند و جاودانه شدند.

وی افزود: شهدا و رزمندگان برای اسلام و انقلاب خون دل‌ها خوردند تا اسلام ناب محمدی به ما برسد بنابراین ما وظیفه داریم با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم، چراکه در روز قیامت باید جواب خون شهدا، متدیین، انبیاء و اوصیا از حضرت آدم (ع) تاکنون، که در راه دین استقامت کردند، بدهیم.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: امام (ره) در طول عمر خود، پیروزی انقلاب، هدایت مردم و رهبری با کسی تعارف نداشت و در امور کشور با شجاعت تمام از حق دفاع می‌کرد چرا که اگر می‌خواست، مماشات کند انقلاب به وجود نمی‌آمد و با همین اقتدار ملت را راهنمایی کرد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر از دنیا رویم حق را در هر شرایطی بگوئیم و مسیر را خالصانه طی کنیم حواسمان باشد، مقام، لباس، آبرو و جایگاه و تمام هستیمان را باید فدای دین کنیم، نه اسلام را فدای جایگاه.

ارزنده با تاکید بر مطالعه تاریخ گفت: خواندن تاریخ، فهمیدن و پیاده کردن تاریخ، باعث عبرت خردمندان است و اهمیت تاریخ را می‌توان در آيات قرآن و كلام بزرگان دين ببینیم و درس‌های مهم تاريخ را دریابیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) فردی عالم و فیلسوف بودند چنانچه پرچم اسلام را بلند کرد و رفته رفته مردم وی را به عنوان مجتهد شناختند و امام خمینی(ره) مرجعیت را عنوانی با مسئولیت برزگ می‌دانست، اما وقتی که عنوان مرجعیت به دنبال وی آمد چنان سوار این عنوان شد که بهترین استفاده را برای دین کرد.

* اولین نکته در بیانیه گام دوم انقلاب تبیین درست از زمان انقلاب است

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر تصریح کرد: اولین نکته در بیانیه گام دوم انقلاب تبیین درست از زمان انقلاب است، وقتی تبیین درستی از زمان طاغوت نداشته باشیم به تبع جوان و نوجوان امروزی که اطلاع درستی از آن زمان ندارد، ضعف‌ها و مشکلات امروز را که با آن مواجه هستند می‌بینند وقتی عده‌ای به صورت غیر واقعی وضعیت زمان شاه را برایشان تبیین می‌کنند، آنها به این نتیجه می‌رسند که زمان شاه زمان رویایی آنها بوده است.

حجت الاسلام اصغر زارعی افزود: اکنون که در مقطع خاصی از موقعیت حساس دوران انقلاب اسلامی هستیم، مسئولیت ما این است که تا می‌توانیم واقعیت‌های انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم و در دهه فجر که فرصت خوبی است آن را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم و با مستندات آنها را قانع کنیم امروز سلاح جهاد تبیین گفتمان و مطالعه و اطلاعات دقیق و مستند است.

عامل پیروزی انقلاب اسلامی قیام مردم برای خدا بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار