مسولان فرصت افتخار آفرینی را از ورزشکاران نگیرند/ دستاورد‌های انقلاب در عرصه ورزش ستودنی است

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ورزشکاران کشورمان همواره در ۴ دهه گذشته توانسته اند در میادین بین المللی بدرخشند و موجب سرافرازی و افتخار آفرینی ایران عزیز باشند.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۳۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران و قهرمانان استان کردستان با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی در تمامی عرصه‌ها بود و با این انقلاب به همه دنیا ثابت کردیم که ما حرفی برای گفتن داریم.



وی افزود: امروز از همه لحاظ کشور ایران جزو کشور‌های برتر جهان است که یکی از آنها، بحث ورزش و ورزشکاران و قهرمانان این انقلاب است که در تمامی حوز‌ها مدال آوران و نام آوران به حق در جهان هستند.


نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان عنوان داشت: هر کسی در این کشور به اندازه خود در انقلاب اسلامی نقش دارد و ورزشکاران ما با کسب قهرمانی یکی از نقش آفرینان نامی در سطح جهان هستند.


حجت الاسلام جعفر نژاد بیان اشت: کشور ایران کنونی به هیچ عنوان با ایران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست چرا که اگر به رنکینگ‌های بین المللی نگاهی بیندازیم خواهیم دید که ایران اسلامی و در همه حوزه‌ها از جایگاه ویژه برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران کشورمان همواره در ۴ دهه گذشته توانسته اند در میادین بین المللی بدرخشند و موجب سرافرازی و افتخار آفرینی ایران عزیز باشند.


جعفر نژاد بیان داشت: توسعه‌ی ورزش در اکثر نقاط کشورمان از همان روز‌های ابتدایی انقلاب اسلامی که از آن زمان تا به امروز نزدیک به ۴ دهه می‌گذرد در راس امور قرار داشته و دارد.


وی با اشاره به افتخار آفرینی بانوان این انقلاب در عرصه‌های ورزشی افزود: همچنین نباید چشم پوشی کرد که پس از انقلاب اسلامی بانوان ورزشکار ایران زمین با داشتن حجاب مقدس اسلامی و امکانات بهتر نسبت به قبل از انقلاب توانسته اند با افتخار فاتح اکثر میدان‌های ورزشی باشند.



نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیاری از ورزشکاران استان کردستان افتخار حضور در تیم‌های ملی را دارند و این نشان دهنده ا ین است که استان کردستان مردمی ورزشکار و ورزش دوست دارد.



وی گفت: همه ما در مقابل انقلاب اسلامی مسوولیت داریم و استان کردستان با تقدیم کردن ۵۴۰۰ شهید نمونه بارزی در این مورد است پس اگر ما پاسدار خون این شهدا باشیم باید هر کسی در هر سنگری که قرار دارد وظیفه خود برای افتخار این انقلاب و این کشور به سرانجام برساند.



وی در پایان گفت: همچنین دلیل عملکرد درخشان ورزشکاران زن و مرد ایرانی در عرصه‌های جهانی توصیه‌ی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای بوده است که ایشان فرموده اند " امر به ورزش امر به معروف است " و همین باعث شده ورزش ایران اسلامی دربین همسایگان خود از سطح بالاتری برخوردار باشد.


در ادامه یکی از ورزشکاران استان به بیان مشکلات ورزشکاران استان کردستان پرداخت و عنوان داشت: ورزشکاران استان در شرایط‌های بسیار سخت و با کمترین تجهیزات ورزشی بهترین مقام‌ها را کسب کرده اند.


وی افزود: نبود اسپانسر و کمبود تجهیزات ورزشی یکی از دغدغه‌های ورزشکاران استان کردستان است که از همینجا از تمامی مسوولین خواستار رفع این مشکلات هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار