خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت دهه فجر،

انقلاب اسلامی پشتوانه اقتدار جبهه مقاومت است

آیت اله عابدینی گفت: زمانی انقلاب اسلامی در مدرسه فیضیه خلاصه می‌شد و آن را نیز از انقلابیون گرفتند اما امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) در کشورهای اسلامی گسترش‌یافته و جبهه مقاومت هر روز بر قدرتش افزوده می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۲۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، نیروهای نظامی و انتظامی با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در مسجد شیخ‌الاسلام دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این دیدار اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی با وجود خفقان و فشارهایی که شاه بر مردم و انقلابیون داشت، کمتر کسی گمان می‌کرد که انقلاب در سال 57 به پیروزی برسد اما با یاری خدا این مهم تحقق یافت.

وی تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی چنان خفقانی بود که اجازه داده نمی‌شد حتی نام امام خمینی (ره) نوشته و یا در سخنرانی‌ها استفاده شود و شاه با این کار می‌خواست نام امام راحل به فراموشی سپرده شود.

امام‌جمعه قزوین افزود: در چنین شرایطی طلبه‌ها در مدرسه فیضیه در سالروز قیام 15 خرداد تجمع کردند تا نهضت و نام امام خمینی (ره) را زنده نگهدارند و عمال شاه به مدرسه حمله کرده و طلبه‌ها را به قصد کشتن زدند و به زندان بردند و در نهایت این اقدام طلاب مورد تشویق امام خمینی (ره) قرار گرفت و تشویق امام باعث دلگرمی طلبه‌ها شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: زمانی انقلاب اسلامی در مدرسه فیضیه خلاصه می‌شد و آن را نیز از انقلابیون گرفتند اما امروز می‌بینیم که انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) در کشورهای اسلامی گسترش‌یافته و جبهه مقاومت هر روز بر قدرتش افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی مردم تحت ولایت طاغوت قرار داشتند اما پس از انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ما را با ولایت‌فقیه که همان ولایت الهی است آشنا کرد و کشور را از ولایت طاغوت نجات داد. خدای متعال در قرآن فرموده خدا ولی کسانی است که ایمان آورده‌اند و آنها را از تاریکی‌ها به سمت نور هدایت می‌کند.

آیت‌الله عابدینی افزود: مؤمنان در هر یک از کشورهای اسلامی که این آیه را درک کردند، مقابل طاغوت ایستادند و قیام کردند و این مقاومتی که امروز در جهان اسلام در مقابل استکبار شکل گرفته است بسیار تماشایی و عزت آفرین است و هر روز در حال تقویت بیشتر است.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به ارتقای روزافزون توان نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّة» پیروی کردیم و به این میزان از توانایی نظامی دست یافتیم و اگر همین رویه را در عرصه‌ای دیگر نیز دنبال کنیم، به عزت و سربلندی روزافزون دست خواهیم یافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار