مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

با اتکا به بیانیه گام دوم، مسیر آینده انقلاب ترسیم می شود

حجت الاسلام معبودی گفت: انقلاب اسلامی، جریانی بود که در سایه دین حرکت بزرگی رقم خورد و منشا تحول در دنیای معاصر شد و امروز بایستی با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر آینده انقلاب را ترسیم کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۲۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آئین گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی صبح امروز با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، مدیران دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مردم در مزار شهدا در جوار امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

 

حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم گفت: دهه فجر یادآور حیاتی دوباره است که با رهبری امام خمینی(ره) در سال ۵۷ به ملت بخشیده شد.

 

حجت الاسلام معبودی افزود: امام مردی بود که توده ها را همسو می کرد و با صلابت و هدایت خود به مردم اعتماد به نفس داد و آموخت که می توان در برابر مستکبران ایستاد و پیروز شد.

 

وی اظهار کرد: دهه فجر یادآور بازگشت ملت ایران به هویت خود است و امام با حضور خود این هویت را بازگرداند و پیوند ناگسستنی میان خود و مردم ایجاد کرد.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر همچنین یادآور بازگشت ملت ایران به هویت خود است، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار عظیم بوده اما مورد غفلت واقع شده و باید در این ایام بکوشیم تا این دستاوردها را تبیین و معرفی کنیم.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: در سایه دین حرکت بزرگی رقم خورد و منشا تحول در دنیای معاصر شد و امروز بایستی با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر آینده را ترسیم کنیم.

 

معبودی اضافه کرد: ما همه مشکلات را حل خواهیم کرد و روزی پایان عمر استکبار جهانی و شروع تمدن اسلامی را در جهان جشن خواهیم گرفت.

 

گفتنی است در این مراسم همچنین همزمان با آغاز بزرگداشت ایام‌الله دهه‌ فجر قدمگاه نمادین ورود امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای قزوین را گلباران کردند.

 

همچنین به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، موتورسواران یگان‌های نظامی و انتظامی از میدان ارتش تا گلزار شهدای شهر قزوین رژه رفتند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار