مدیر روابط عمومی گالری "ماه‌زاد" استان البرز:

نمایشگاه نقاشی "من هنرمند هستم" در کرج برگزار می شود/ حراج آثار تجسمی کودک و نوجوان

مستانه فاطمی گفت: نمایشگاه و حراج آثار نقاشی کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۳ ساله با عنوان "من هنرمند هستم" در گالری ماه‌زاد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۰۴۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نمایشگاه و حراج آثار نقاشی کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۳ ساله با عنوان "من هنرمند هستم" در گالری ماه‌زاد برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی گالری "ماه‌زاد" گفت: نمایشگاه "من هنرمند هستم" با همکاری "موسسه والد و کودک خلاق و نواندیش البرز" و نمایشگاه گردانی لیلا گنجی، کارشناس نقاشی و مربی هنر کودک و نوجوان شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در گالری ماه‌زاد افتتاح می شود.
 
مستانه فاطمی ادامه داد: نکته مهم و قابل توجه در مورد این نمایشگاه، برگزاری مراسم حراج آثار با هدف ایجاد حس استقلال، نگاه جدی به نقاشی و هنر برای کودکان خواهد بود تا به عنوان شغلی در آینده مد نظر قرار گیرد.
 
وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۷۰ اثر از ۳۰ هنرمند کودک و نوجوان به نمایش در می آید.
 
فاطمی به هدف برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه و خودباوری در جهت رشد، تعالی و تثبیت علاقه بین هنرآموزان نوپا و آشنایی هنرجویان با محیط های هنری، اساتید و پیشکسوتان در این زمینه، سبک ها و تکنیک های آثار هنرمندان دیگر و تقابل افکار فی مابین از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
 
مدیر روابط عمومی گالری با تاکید بر اینکه البرز هنرمندان تجسمی بسیاری را در خود دارد، گفت: تعداد علاقمندان به هنر در این استان  زیاد است و با توجه به تلاش و مدیریت گالری، آینده روشنی را می توان برای آن پیش بینی کرد، بسیاری از هنرمندان با توجه به تمام مشکلات پیش رو با تمام انرژی برای شکوفایی و ثمر دادن این نهال تازه به خاک نشسته، تلاش می کنند.
 
وی در خاتمه استقبال مردم از نمایشگاه های نقاشی در استان را ضعیف دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه تعداد کمی از مردم عادی از نمایشگاه های هنری دیدن و خرید می کنند و علت این امر عدم آشنایی با هنر و هنرمند، عدم اطلاع رسانی، تبلیغات و مهمتر از همه گرفتاری ها و دغدغه های بسیار زیاد مردم است.
 
مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت  ۱۷ در گالری ماه زاد واقع در فلکه اول گوهردشت، بلوار میرزایی پرور، پلاک ۶۶، طبقه اول،  واحد ۲ برگزار می گردد.
 
بازدید عموم این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ دی ساعت ۱۶ الی ۲۰ و روز حراج آثار پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار