پیام تسلیت فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران به حجت الاسلام بهرامی

دیدار معاونت های سپاه سیدالشهدا(ع) با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان

معاون روابط عمومی و تبلیغات، معاون هماهنگ کننده ، معاون نظارت و تایید صلاحیت و معاون عقیدتی سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران پیام تسلیت فرمانده و پرسنل سپاه استان را به حجت الاسلام و المسلمین صمد بهرامی ابلاغ کردند.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۱۷
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

منوچهر سالاروند معاون روابط عمومی و تبلیغات، سرهنگ رضایی معاون هماهنگ کننده و ابراهیم خانی معاون  نظارت و تایید صلاحیت و عقیدتی سیاسی سپاه سیدالشهدا(ع) در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین صمد بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ؛ ارتحال آقای محمد بهرامی را به ایشان و خانواده محترم بویژه والده گرامی وی تسلیت گفتند. در این دیدار متن پیام تسلیت سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) به خانواده محترم بهرامی قرائت شد. در این پیام آمده است:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم بهرامی بویژه مادر بزرگوار و برادر ارجمند جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین صمد بهرامی؛ نماینده محترم ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران و برادر گرانقدر شهید احمد بهرامی و مرحوم محمد بهرامی؛ ما همه از خدائیم و به سوی او باز می گردیم . اگر کسی فلسفه مرگ را نداند، بی شک، زیر بار هجرت عزیزان کمر خم می کند، ضایعه دردناک فقدان عزیز سفر کرده جناب آقای «محمد بهرامی» ما را نیز متاثر ساخت. اما مشیت الهی بر این قرار گرفته است که روزی پا در این عرصه خاکی بگذاریم و روزی هم هجرت کرده و به جهانی دیگر قدم بگذاریم.

تقدیم فرزندانی همچون  شهید احمد بهرامی ثمره تربیت در خانواده ای اصیل و مومن است که در زیر سایه وجود مادران فاطمی رشد یافته اند. 

 فرماندهی و پرسنل سپاه ظفرمند حضرت سیدالشهدا(ع) خود را در غم بزرگ این عزیز سفر کرده شریک می دانند و از خداوند متعال برای خانواده محترم مرحوم محمد صمدی غفران الهی و برای بازماندگان محترم ایشان صبر جزیل آرزو می کنند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار