خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

دستاورد‌های انقلاب باید برای جوانان و نسل آینده تبیین و چهره واقعی رژیم طاغوت نشان داده شود

شاهرود_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرودبا بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود، گفت: دستاورد‌های انقلاب باید برای جوانان و نسل آینده تبیین شود و چهره واقعی رژیم طاغوت نشان داده شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۴۸
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

دستاورد‌های انقلاب باید برای جوانان و نسل آینده تبیین و چهره واقعی رژیم طاغوت نشان داده شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی با بیان اینکه جهاد تبیینی مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رژیم پهلوی صدمات زیادی به کشور به ویژه در حوزه فرهنگ وارد کرد که بعد از ۴۲ سال هنوز نتوانستیم آن را جبران کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه رژیم طاغوت باور‌های مردم را بر هم ریخت، افزود: برخی افراد از روی ناآگاهی نظام اسلامی را تحت تاثیر رسانه‌های معاند با کشور‌های دیگر مقایسه می‌کنند.
او با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های دهه فجر بر اساس مقررات اعلامی توسط ستاد ملی کرونا انجام می‌شود، ابراز کرد: اگر مقرر شد تجمع در روز ۲۲ بهمن انجام نشود باید برای جایگزینی برنامه‌های جدید از هم اکنون تدبیر شود.
قندهاری با بیان اینکه تمامی برنامه‌های دهه فجر باید با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود، اظهار کرد: دستاورد‌های انقلاب باید برای جوانان و نسل آینده تبیین شود و چهره واقعی رژیم طاغوت نشان داده شود.
او با بیان اینکه برای تهیه بنر‌های تبلیغاتی از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود، افزود: آذین بندی شهر‌ها و روستا‌ها با مشارکت مردم و شهرداری‌ها انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار