با شیوع گسترده اومیکرون سبب تعطیلی تامین اجتماعی ابرکوه شد

رییس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه گفت: به دلیل شیوع گسترده سویه اومیکرون، تغییر رنگ بندی شهرستان به قرمز کرونایی و مثبت بودن جواب آزمایش تعدادی از کارکنان شعبه به این ویروس، تعطیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۶۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، رییس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه خدمات حضوری به مراجعان از امروز شنبه برابر نهم بهمن تا شنبه هفته آینده (۱۶ بهمن ماه) به دلیل شیوع گسترده سویه اومیکرون، تغییر رنگ بندی شهرستان به قرمز کرونایی و مثبت بودن جواب آزمایش تعدادی از کارکنان شعبه به این ویروس، تعطیل شد.
عباس حمیدی زاده عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار ۱۵ دی افزود: این تصمیم از سوی ستاد پیشگیری و مقابل با کرونای شهرستان اتخاذ و تمامی فعالیت‌های حضوری در این شعبه در راستای حفظ سلامت عمومی به مدت یک هفته تعطیل شد و با همکاری کارکنان کار‌های مردم به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
وی با اشاره به فراهم بودن ارایه خدمات از طریق سامانه دولت الکترونیک و فعال بودن سامانه تامین اجتماعی تصریح کرد: زمینه ۳۳ مورد خدمات با ورود به نشانی www.eservices.tamin.ir به مردم فراهم است.
حمیدی زاده تصریح کرد: هم اکنون ۶۶ درصد جمعیت شهرستان از خدمات تامین اجتماعی استفاده می‌کنند و این نهاد ماهانه ۸۶ میلیارد ریال مستمری به ۲ هزار و ۵۷۰ نفر پرداخت می‌کند.

ارسال نظرات