پیکر مطهرشهید گمنام در اردوگاه شهید منتظری شهریار آرام گرفت

کوچه هایمان را به نامشان کردیم، که هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم، بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید عبور می کنیم که با آرامش به خانه می رسیم ! آرام و بی صدا رفت اما بلند آوازه و با عزت در میان استقبال مردم قدردان به میهن بازگشت.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۰۲
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

عطر حضورش فضای شهرستان شهریار را معطر کرده بود. مردم انقلابی شهرستان      مهمانی عزیز از جنس غیرت و مردانگی، گمنام در کره خاکی اما نام آور در میان عرشیان داشت. 19 ساله بود که ردای شهادت را بر قامت خود به تن کرد و چهل سال در شرق دجله بی نام و نشان مدفون بود و اکنون بر روی دستان مردم قدرشناس به وطن بازگشت. و پیکر مطهرش بر دستان مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان‌ شهریار از مقابل امامزاده اسماعیل  تشییع شد و در اردوگاه شهید منتظری اداره آموزش و پرورش این شهرستان آرام گرفت  تا شاخصی باشد برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم.

 مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین علیه السلام و حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار، سلامت بخش شهردار و اصیلی بخشدار شهر وحیدیه، سرگرد یوسفلو فرمانده حوزه مقاومت بسیج۳عاشورا، فرماندهان پایگاههای بسیج، بسیجیان سلحشور، جمعی از مسئولان شهرستان شهریار و امت حزب الله شهرستان برگزار شد.

  حجت الاسلام شائق امام جمعه شهروحیدیه، نیز بر پیکر مطهرش نماز خواند و در میان اندوه مردم در جایگاه ابدی خود آرام گرفت.

 

 خبرنگاربسیجی/ صادق مصطفوی

ارسال نظرات