دیدار فرماندار بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان/ تعامل و همکاری دوجانبه سپاه و فرمانداری بویراحمد برای خدمت جهادی به مردم

فرماندار شهرستان بویراحمد با فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و درباره مسائل مختلف با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۷۸
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق امروز با حضور در سپاه فتح استان با سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
دیدار فرماندار بویراحمد با فرمانده سپاه فتح
سردار خرم دل در این دیدار ضمن استقبال و تبریک به فرماندار بویراحمد، گفت: مجموعه سپاه پاسداران جهت خدمت به شهرستان بویراحمد آماده هر گونه همکاری با فرمانداری است.
وی ابراز داشت: با برنامه هایی که دولت دارد و ظرفیت خدمتگزاری و انگیزه جهادی که در فرماندار جوان و انقلابی شهرستان بویراحمد سراغ دارم، ان شاءالله وجود ایشان در حوزه فرمانداری انگیزه خدمت رسانی را دوچندان خواهد کرد .

فرمانده سپاه استان در ادامه داد به سفر امسال سردار سلامی به استان اشاره کرد و گفت: اجرای مصوبات سفر پر خیر و برکت فرمانده کل سپاه به کهگیلویه و بویراحمد به صورت صددرصد به اتمام رسیده اند .

سردار خرم دل اظهار داشت: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه های خوبی از جمله در حوزه رفع مشکلات بهداشتی، اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند، احداث ساختمان و فضای آموزشی، چمن ورزشی و مرکز بهداشتی و درمانی را در نقاط مختلف استان در دست اجرا دارد.

دیدار فرماندار بویراحمد با فرمانده سپاه فتح

فرمانده سپاه استان ادامه داد : پنجاه درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد متمرکز است و حتما مشکلات و کمبودهای بیشتری وجود دارد که خدمت در این حوزه سخت اما شیرین است .

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از سردار خرم دل، گفت: فعالیت و خدمات ارزنده سپاه فتح استان کاملا مشهود است و بنده در حوزه فرمانداری این شهرستان به همکاری سپاه کاملا دلگرم هستم .

شهرام مهدوی مطلق افزود: سالهای گذشته در حوزه گردشگری، ورزش و کاهش آسیب های اجتماعی خیلی کاهلی شده است که امیدواریم با همکاری سپاه و روحیه ی جهادی که از سردار خرم دل سراغ داریم بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم .

دیدار فرماندار بویراحمد با فرمانده سپاه فتح

ارسال نظرات
آخرین اخبار