گفتگو با بانوی موفق و نمونه ای از " الگوی سوم زن"

در ایام گرامیداشت هفته زن و به منظور معرفی بانوی برتر مسلمان ایرانی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب" الگوی سوم زن"؛ با خانم الهه مولایی، بانوی بسیجی موفق و فعال اجتماعی گفتگویی صمیمی انجام داده ایم که از نظر خوانندگان بسیج می گذرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۵۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار سپاه سیدالشهدا استان تهران، خبرگزاری بسیج، خانم مولایی متولد ١٣۶٢ و دارای مدرک سطح ٣ حوزه علمیه می باشد. در ٢١سالگی ازدواج کرده و ثمره این ازدواج ۴ فرزند است که یکی از این هدیه های خدا تا چند روز دیگه به جمع آنها اضافه خواهد شد.

 

  به نظر شما ،چه سنی برای ازدواج دختران مناسب است؟

با توجه به روایات با ازدواج نیمی از دین کامل میشود، اما نمیشود سن مشخصی را تعیین کرد بنابراین هرزمانی که فرد از لحاظ فکری، عقلی و جنسی به بلوغ برسد و بتواند باآگاهی کامل، فردی را که هم ردیف او باشد انتخاب کند زمان مناسبی است. گرچه هرچقدر ازدواج به موقع انجام شود و به تاخیر نیفتد بهتر است.

 

خارج از تحصیل در حوزه علمیه چه فعالیت های اجتماعی داشته اید؟

سخنرانی، مربی، مشاوره در زمینه های اعتقادی، خانواده، ازدواج آسان، معیارهای صحیح ازدواج، فرزند آوری.

فعالیت در بسیج(سرگروه، مربی و سرمربی صالحین) و مشاور مذهبی جهت پاسخگویی به احکام در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مشاوره فردی و گروهی ‌و فعالیت در حوزه علمیه  گروه جهادی و خدمت رسانی.

 

الگوی شما در زندگی چه کسی است؟

بنده همه تلاش خود را کرده ام که سبک زندگی حضرت زهرا(س) را به عنوان سرلوحه زندگی خود قرار بدهم ان شالله که خداوند توفیق انجام این مهم را به بنده بدهد که بتوانم در ولایت مداری که مهمترین شاخصه حضرت زهرا(س)، همسرداری، فرزندآوری و تربیت صحیح فرزند، حضور اجتماعی و ادای دین نسبت به جامعه، موثر باشم.

 باتوجه به اینکه خداوند به شما ۴ فرزند علوی و فاطمی عطا کرده است ،آیا فرزندان شما را در انجام فعالیت هایتان محدود نکرده است؟

خیر ،خدا را شاکرم که همسری همسو و همراه دارم که کمک بسیار خوبی در تربیت فرزندان است. فرزندان پسرم همراه همسر در هیئات مذهبی حضور و در حال آموزش مداحی و آشنایی با سیره ائمه از کودکی هستند ان شالله که بتوانند با قدم گذاشتن در راه دین، سرباز خوبی برای آقا امام زمان(عج)باشند. دخترم نیز در اکثر برنامه های مناسبتی در کنار خودم است و ان شالله که با تربیت زینبی  بتوانم فضائل اخلاقی او را تقویت کنم.

  گفتگو:  خانی خبرنگار بسیج

ارسال نظرات
آخرین اخبار