مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود

حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۴۶
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام عباس زارع زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه بنیاد شهید به مانند سال‌های گذشته در مهمترین دهه تاریخ جمهوری اسلامی نقش آفرینی خواهد کرد، گفت: برنامه مهمانی لاله‌ها روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه با حضور مسئولان در گلزار شهدای امیرچقماق شروع خواهد شد.

وی برگزاری هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی در یزد را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان بیان کرد و افزود: این برنامه صبح روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۷ و نیم در مسجد حظیره با سخنرانی حجت الاسلام شکری نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید برگزار می‌شود.

زارع زاده با بیان اینکه همایش همسران شهدا در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد، گفت: این همایش در سالن برق منطقه‌ای با حضور جمعی از مسئولان و همسران شهدای گرانقدر استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از دیگر برنامه‌های دهه فجر را دیدار مدیران در سراسر استان با همسران شهدا اعلام و اضافه کرد: کلنگ زنی گلزار شهدای رحمت آباد در روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه خواهیم داشت تا تبدیل به مرکز فرهنگی شود و مردم این منطقه بدون مشکل در مراسمات شرکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار