امام جمعه مهرشهر:

زن در نظام فکری دین اسلام جایگاه رفیعی دارد

امام جمعه مهرشهر گفت: در نظام فکری دین اسلام زن از جایگاه رفیعی برخوردار است و مسئولیت‌های بزرگی را بر عهده دارد.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۴۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین یدالله رضایی، امام جمعه مهرشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) و روز زن گفت: در نظام فکری دین اسلام زن از جایگاه رفیعی برخوردار است و مسئولیت‌های بزرگی را بر عهده دارد که اگر در جايگاه اصلی خود که همگام با ساختمان وجودی اوست، قرار گيرد، بسياری از مشکلات خانواده و اجتماع حل می‌شود.

زن در نظام فکری دین اسلام جایگاه رفیعی دارد

وی افزود: زن مایه‌ سکونت و آرامش است و کسانی که کانون خانواده را تحقیر و هم به ملت و هم به زن و جامعه‌ زنان خیانت می کنند. کسانی که وانمود می کنند عدالت جنسیتی به این است که در همه‌ میدان هایی که مردها وارد می شوند، زن ها هم باید وارد شوند، این ها به اعتماد زن و حرمت و شخصیت و هویت او خیانت می کنند.

حجت الاسلام رضایی مطرح کرد: زن محترم است، هیچ‌کس هم نگفته که زن در میدان های اجتماعی وارد نشود یا مسئولیت نگیرد و یا علم پیدا نکند. امروز در زمره بهترین دانشمندان، نویسندگان و شخصیت‌های فرهنگی ما، زنان بی‌شماری هستند که امروز در جامعه‌ ما حضور دارند. اما در عین ‌حال مدیر خانواده و محور کانون خانواده زن است. مهم‌تر از همه‌ مشاغل زن، مادری، همسری و ایجاد آرامش و سکینه است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار