مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع):

زنان جامعه باید حجاب و از خودگذشتگی را از حضرت زهرا (س) بیاموزند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) با بیان اینکه زنان امروز جامعه باید حجاب و از خودگذشتگی را از حضرت زهرا (س) بیاموزند، گفت: جامعه باید در جهت الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام حرکت کند.
کد خبر: ۹۴۰۹۱۴۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعات حضرت زهرا (س) و روز زن، با اشاره به نامگذاری ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان هفته زن و روز مادر، بر ضرورت شناخت بیشتر سیره و مرام ایشان توسط بانوان جامعه اسلامی تاکید کرد.

زنان جامعه باید حجاب و از خودگذشتگی را از حضرت زهرا (س) بیاموزند

وی ولایت پذیری را یکی از ویژگی های حضرت زهرا (س) دانست و افزود: ایشان در همان عمر کوتاه، در مسیر ولایت گام برداشت و به جرم دفاع از حریم ولایت در این راه به شهادت رسید. حضرت زهرا (س) معنای منشا و اصل و مظهر نبوت در ولایت است. به راستی که ایشان درخت سایه گستری بود که میوه های شیرین امامت و ولایت را به وجود آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) عبادت، خانه داری و تربیت فرزند را از مهمترین ویژگی های بازر حضرت فاطمه (س) برشمرد و عنوان کرد: اکنون جامعه باید در این راستا و در جهت الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام حرکت کند. زنان امروز جامعه باید حجاب و از خودگذشتگی را از حضرت زهرا (س) بیاموزند.

حجت الاسلام دهفولی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگیان، مربیان، دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت و متولیان امور فرهنگی می‌توانند با اقتدا به سبک زندگی و سلامت معنوی دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) نشر دهنده روش و منش آن حضرت به عامه جامعه خصوصاً نسل جوان امروز باشند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار