خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت خواهر دباغ همدان خبر داد

کمک ۱۲۰ میلیون تومانی بسیجیان حوزه خواهر دباغ همدان به خانواده‌های نیازمند

همدان-فرمانده حوزه مقاومت خواهر دباغ همدان گفت: بسیجیان حوزه مقاومت خواهر دباغ در سه ماهه اخیر در قالب کمک‌های مومنانه بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان با همکاری افراد خیر به خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۰۸۳۰۲
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

زهره سموات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان آثار و برکات بالای دنیوی و اخروی کمک‌های مومنانه اظهار داشت: کمک‌های مومنانه زمان و مکان و قشر خاصی را نمی‌شناسد و همه می‌توانند در این امر سهیم باشند.

وی افزود: هر زمانی که لازم باشد به این امر مهم باید اهتمام داشته باشیم چراکه توجه به این کار مهم و خداپسندانه که خود نوعی جهاد است، اجر و قرب ویژه‌ای در نزد خداوند دارد.

فرمانده حوزه مقاومت خواهر دباغ سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: کمک‌های مومنانه در واقع راهی است در راستای دستگیری از افراد نیازمند که شادی را به خانواده‌های آن‌ها می‌آورد و همچنین این کار مهم و خداپسندانه موجب شادی خود فردی که کمک می‌کند نیز می‌شود.

وی گفت: بسیجیان حوزه مقاومت خواهر دباغ در سه ماهه اخیر در قالب کمک‌های مومنانه بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان با همکاری افراد خیر به خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند.

سموات گفت: توزیع ۵۰ بسته گوشت، بسته معیشتی برای ۳۰۰ خانواده، ویزیت رایگان بیماران در مناسبت‌های مختلف، تهیه جهیزیه برای دو نفر، توزیع غذای نذری در مناسبت‌های مختلف و ویزیت رایگان در روز‌های چهارشنبه هر هفته در امام‌زاده عبدالله (ع) همدان از جمله این اقدامات بوده که همچنان نیز تداوم دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار