خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آرادان:

خانواده یکی از مهمترین ارکان اجتماع است

سرهنگ کاظمی گفت: یکی از مهمترین ارکان اجتماع خانواده است که دشمن آن را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۷۹
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه آرادان در جلسه فرهنگ خانواده که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) در سپاه ناحیه آرادان برگزار شد گفت: مقرر گردید یک برنامه شاخص برای خانواده های پایوران در فرهنگسرای شهرستان آرادان برگزار شود.
وی ضمن تبریک این میلاد بزرگ تصریح کرد: ما باید با بزرگداشت روز زن و خانواده های پایوران از زحمات همسران و خانواده های ایشان تقدیر و تشکر به عمل آوریم.
فرمانده سپاه آرادان در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان اجتماع خانواده است که دشمن آن را مورد هدف قرار داده اس بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی بنیان خانواده‌ها را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد که این موضوع می طلبد تا آسیب شناسی دقیق و کارهای زیربنایی توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.
گفتنی است، نشست بصیرتی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری شهرستان آرادان نیز به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید بهشتی آرادان با سخنرانی جناب سرهنگ کاظمی فرماندهی سپاه ناحیه آرادان و با حضور فرمانده حوزه بسیج ادارات شهید بهشتی این شهرستان در محل کتابخانه شهید فهمیده برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار