خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز وفات ام‌البنین (س) مادر شهدا انجام شد:

غبار روبی قبور والدین شهدا شهرستان بیضا

قبور والدین شهدا شهرستان بیضا به مناسبت سالروز وفات ام‌البنین (س) مادر شهدا غبار روبی شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۹۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در سالروز وفات حضرت ام البنین مادر گرامی حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز تجلیل از مادر و همسران شهدا، طی مراسمی، گلزار مطهر شهدای والامقام و قبور تعدادی از والدین شهدای شهرستان بیضا غبار روبی، عطر افشانی، گلباران و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه یاد آن به حق پیوستگان گرامی داشته شد.
این برنامه معنوی با همکاری سپاه ناحیه و کمیته خادم الشهدا خواهران این شهرستان بصورت نمادین در گلزار مشترک شهدای روستاهای علی آباد سرتل، علی آباد قرق و هزار بخش مرکزی این شهرستان انجام شد.
دراین برنامه معنوی مسئولین، خانواده های معظم شهدا، ایثار گران بسیجیان، به همراه جمعی از پاسداران و مردم شهرستان حضور داشتند.
سرهنگ پاسدار علی اکبر تقیان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز گرامی داشت مادر شهدا خاطر نشان کرد: خانواده شهدا و در راس آن مادر شهید نقش بزرگی در تربیت شهید دارد و رشادت ها و جان سپاری های آن عزیزان مرهون تربیت صحیح و سالم این فرشته های زمینی است.
در ادامه این برنامه سرهنگ تقیان و جمعی از مسوولین با حضور در روستای شیخ عبود بخش مرکزی این شهرستان با اهداء لوح سپاس و شاخه های گل از صبر و و فداکاری مادران شهیدان عبدالله و قربان علی عبودی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار