استاندار مرکزی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان مرکزی پیگیری می‌شود/حدود ۸۷ هزار طرح نیمه‌تمام در کشور وجود دارد

مخلص الائمه گفت: برخی طرح‌های نیمه تمام در این منطقه در حال تبدیل شدن به طرح‌های تاریخی هستند و مطالبه ریشه دار مردم منطقه هستند چراکه امنیت جانی مردم را به خطر انداختند.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۹۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه روز یکشنبه در حاشیه سفر به شهرستان محلات با اشاره به بازدید از محور کمربندی زیرآب افزود: برخی طرح‌های نیمه تمام در این منطقه در حال تبدیل شدن به طرح‌های تاریخی هستند و مطالبه ریشه دار مردم منطقه هستند چراکه امنیت جانی مردم را به خطر انداختند.

وی بیان کرد: این کمربندی به دلیل ضعف برخی زیرساخت‌ها هماهنگ با توسعه شهرستان محلات پیش نرفته است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات کمربندی قرار گرفتیم و باید راهکاری برای ادامه این طرح و رفع مشکلات پیمانکاران اندیشیده شود.

وی ادامه داد: حدود ۸۷ هزار تا ۹۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد و اولویت در شرایط کنونی، اتمام طرح‌هایی است که هنوز تکمیل نشده‌اند.

مخلص الائمه، آمادگی و برنامه ریزی برای سفر هیات دولت به استان مرکزی را از دیگر اهداف حضور در محلات بیان کرد.

استاندار مرکزی به همراه معاونان و برخی مدیران کل، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان محلات در سفر یک روزه به این شهرستان با امام جمعه محلات دیدار کردند.

بازدید از دهکده ماهیان زینتی، نمایشگاه دائمی گل و گیاهان زینتی، گلخانه و کمربندی زیر آب از برنامه های سفر استاندار مرکزی به محلات بود.

استاندار مرکزی همچنین در همایش تکریم مادران شهدای محلات حضور یافت و در ادامه با اعضای تیم ملی والیبال نشسته که در محلات اردو زدند، دیدار کرد و در جلسه بررسی مشکلات این شهرستان شرکت کرد.

دیدار با مردم محلات و نشست با اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محلات و دلیجان از دیگر برنامه های استاندار بود.

نتهای پیام/. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار