خبرهای داغ:

اهدا ۲۵۰ سرویس جهیزیه در شاهرود/ترویج معروفات خانواده در جامعه

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به اهدا ۲۵۰ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان در سال جاری گفت: ترویج معروف خانواده از جمله فرزندآوری و ازدواج آسان باید در جامعه همگانی شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۰۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

اهدا ۲۵۰ سرویس جهیزیه در شاهرود/ترویج معروفات خانواده در جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر با اشاره به موضوعات جلسه در راستای تحکیم بنیان خانواده و ازدواج آسان با بیان اینکه با توجه به آماری که از ادارات دریافت کردیم، کارمندان مجرد در ادارات مختلف هستند که باید اول در این راستا تلاش کنیم و بتوانیم زمینه ازدواج این افراد را فراهم آوریم.
دبیر ستاد فریضتین شاهرود با تاکید بر گفتمان سازی در این راستا و تبلیغات میدانی و فضای مجازی، گفت: با برنامه ریزی انجام شده، در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان در سوم بهمن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) برنامه‌ای در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
او افزود: در این برنامه به عنوان نمونه ۴۴ زوج جوان انتخاب شده اند که برنامه‌ای برای آنان در قالب ازدواج آسان برگزار می‌شود و باید دستگاه‌ها در این راستا کمک کنند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تهیه و اهدا ۲۵ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان در این روز خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۲۰ جهیزیه ارزان تهیه و به زوج‌های جوان در شهرستان اهدا شده است.
او پیشنهاد داد در این مراسم از ۱۰ خانواده که بیشترین فرزند را دارند نیز تشویق شوند تا الگوسازی در راستا فرزندآوری شود.
خوشقدم با اشاره به حدیثی از مولا علی (ع) که فرمود (تمام اعمال خیر و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف در مقابل قطره در مقابل دریای پهناور است) بر ترویج معروف خانواده تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار