خبرهای داغ:

توزیع نفت سفید و گاز مایع در ۱۲۰ روستای فاقد گاز استان سمنان

شاهرود_مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از توزیع نفت سفید و گاز مایع در ۱۲۰ روستای فاقد گاز استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۰۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

توزیع نفت سفید و گاز مایع در ۱۲۰ روستای فاقد گاز استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر عربعامری گفت: ۱۲۰ روستای استان سمنان فاقد نعمت گاز طبیعی هستند که از طریق ۹۰ عامل فروش، سوخت مایع این روستا‌ها تامین می‌شود.
او افزود: طبق آمار هفت‌هزار خانوار روستایی در استان، محروم از نعمت گاز طبیعی هستند و توزیع فرآورده‌های نفتی در مناطق روستایی محروم از گاز طبیعی براساس ثبت درخواست متقاضی و سپس بررسی و تایید درخواست کاملا به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود و سهمیه سوخت پس از تایید اطلاعات در کارت بانکی سرپرست خانوار ثبت می‌شود و خانوار‌ها می‌توانند از طریق دستگاه‌های کارت خوان مستقر در نمایندگی‌های فروش نسبت به برداشت سهمیه خود اقدام کنند.
عربعامری با اشاره با اینکه ۶۰ درصد روستا‌های فاقد گاز در شرق استان سمنان قرار دارند گفت: سهمیه سوخت خانوار‌های روستایی محروم از گاز طبیعی در بازه زمانی ۴۵ روزه واریز می‌شود و معیار سهمیه بندی نفت سفید براساس میانگین مصرف در سال‌های گذشته است و در صورت برودت هوا سهمیه مازاد تعلق خواهد گرفت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تصریح کرد: دریافت نفت سفید از طریق ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی انجام می‌شود و در توزیع آن هیچ مشکل و کمبودی در استان وجود ندارد با این حال بیشترین جمعیت روستایی که به گاز طبیعی دسترسی ندارند مربوط به روستا‌های شهرستان‌های میامی، شاهرود، مهدی شهر و دامغان است که با استقرار میز خدمت در روستا‌های دور افتاده و تلاش کارشناسان نواحی و کارکنان بسیجی منطقه، کار ثبت خانواده‌ها در مناطق گاز رسانی نشده استان در سایت https://newtejaratasan.niopdc.ir انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار