خبرهای داغ:

بازدیدجانشین سپاه سرخه از واحد بسیج دانش آموزی آموزشگاه بهارستان

به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت؛ جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه با مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی آموزشگاه بهارستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۴۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با مدیر و فرمانده واحد بسیج دانش آموزی آموزشگاه بهارستان در شهرستان سرخه به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت  دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سروان حسن فیض فرمانده بسیج دانش آموزی ولایت، گلعلی زاده معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند.

در ابتدای دیدار سروان فیض هدف از حضور را، اعطای حکم مسئولیت فرمانده واحد بسیج آموزشگاه و برنامه ریزی مناسب جهت اجرای اهداف و ماموریت های بسیج در قالب برنامه های فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان دانست.

در ادامه سرگرد بافتی با اشاره به برکات انجام کارهای تعاملی و گروهی بین آموزشگاه و بسیج، خواستار هدایت دانش آموزان به سمت کارهای مشارکتی و گروهی برای آبادانی کشور ایران شد.

او با تاکید بر حضور دانش آموزان در بسیج از همان سال های ابتدایی، بدنه بسیج را نهادی مردمی و فوق العاده عظیم دانسته که با تفکر امام راحل (ره) پایه گذاری تا همه مردم ولایت مدار از برکات این مجموعه عظیم بهره مند شوند.

در پایان این دیدار حکم مسئولیت فرمانده واحد به همراه هدیه معنوی (سنگ حرم مطهر به همراه تربت امام حسین(ع)) تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار