رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»

اختتامیه جشنواره ابوذر در زنجان برگزار می‌شود

زنجان _ رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور مسئولان استانی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۳۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

عباسعلی سرداری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه در مجموع ۷۴ نفر از اصحاب رسانه استان در جشنواره ابوذر شرکت کرده‌اند، گفت: خبرنگاران زنجانی در مجموع ۵۹۷ اثر در هشت قالب به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

 

اختتامیه جشنواره ابوذر در زنجان برگزار می‌شود

وی امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی موضوعات این جشنواره برشمرد و افزود: آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن شناسی از دیگر موضوعات این جشنواره است.

 

سرداری اضافه کرد: عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با روز قشر بسیج رسانه برگزار می‌شود، تاکید کرد : سخنران این مراسم دکتر محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان است.

 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به زمان و مکان برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر، خاطرنشان کرد : این مراسم روز سه‌شنبه ٢١ دی ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح در محل سالن شهید شهریاری زنجان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار