خبرهای داغ:
برای دومین سال پیاپی صورت گرفت؛

کسب رتبه برتر جشنواره سراسری شعر فرهنگیاران سپاه توسط شاعر پاسدار قزوینی

شاعر پاسدار امیر یزدی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه شهید همت ضیاءآباد برای دومین سال پیاپی رتبه نخست جشنواره سراسری شعر فرهنگیاران سپاه را کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۶۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ آئین اختتامیه دهمین کنگره شعر فرهنگیاران سپاه، همراه با تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت و رونمایی از کتاب‌های «سواحل بی‌تاب» و «اشعار منتخب دهمین کنگره شعر فرهنگیاران سپاه»، پیش از ظهر سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) و در سالن همایش‍‌های صدرا برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: شهیدان رجزخوانان و رجزگویان انقلاب در برابر همه کفر و عربده‌کش‌های بی‌دین دنیا هستند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه ضمن بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های شعر و کنگر‌های فرهنگی اینچنینی جای تقدیر دارد، افزود: در این رویدادهای فرهنگی، فرزندان انقلاب، کسانی که وظیفه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را دارند، به تناسب و اقتضای زمان، در قالب شعر و سروده به دفاع از دستاوردهای انقلاب می‌پردازند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار