در طی ۹ ماه گذشته صورت گرفت

امداد رسانی هلال احمر زنجان به بیش از ۱۰۰۰ نفر در زنجان

زنجان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۹ ماهه گذشته از سال جاری امدادگران و نجاتگران هلال احمر این استان برای یک‌هزارو ۱۳۹ نفر در حوادث مختلف خدمات امدادی ارائه دادند.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۹۳
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سید قاسم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در مدت بیان شده ۵۰۲ حادثه در سطح استان اعم از ۲۱۵ مورد حوادث جاده ای،۱۷ مورد کوهستان، ۱۲ مورد برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی هر کدام ۱۲ مورد بوده که غرق شدگی، ریزش آوار، آتش سوزی جنگل و مراتع، خدمات حضوری، صنعتی و کارگاهی و سوانح شهری نیز از دیگر حوادث ثبت شده است.

 

انداد رسانی هلال احمر زنجان به بیش از ۱۰۰۰ نفر در زنجان

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث در ۹ ماهه گذشته از سالجاری با ۲۱۵ مورد جاده ای بود، یادآوری کرد: افراد متاثر از این حوادث ۲ هزارو ۷۸۹ نفر بودند که ۹۰۷ تیم با ۲ هزارو ۶۵۲ نفر برای یک‌هزارو ۱۳۹ نفر آنها خدمات مورد نیاز را ارائه کرده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، تعداد مصدومان ناشی از این حوادث بیان شده ۸۳۳ نفر برشمرد و گفت: ۸۳ مصدوم توسط امدادگران هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل، ۱۳ نفر سرپایی درمان و ۹۰ نفر از هموطنان نیز در این سوانح جان خود را از دست داده اند.

 

موسوی اظهار داشت: در این عملیات ها ۳۹۳ خودروی نجات، ۳۶۳ دستگاه آمبولانس و ۵۴ خودروی کمک‌دار به ماموریت اعزام شدند.

 

وی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار