خبرهای داغ:
فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) ملایر:

امروزه هرچه به دست آورده‌ایم از برکات خون شهیدان است

ملایر-فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) ملایر با اشاره به اینکه امروزه هرچه به دست آورده‌ایم از برکات خون شهیدان است، گفت: شهید سلیمانی کسی بود که در زمینه جهاد قدم زد و به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۴۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عباس بشیرگنبدی در هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر و شهدای دانشجو شهرستان ملایر اظهار داشت: یادمان نمی‌رود در زمان جنگ هر زمانی که عرصه برما تنگ می‌شد از حضرت فاطمه زهرا (س) مدد می‌جستیم و طلسم کارها شکسته می‌شد و کارها بر وفق مراد ما پیش می‌رفت.

وی تصریح کرد: ارزش کار استادان دانشگاه به حدی است که در وصف آن امام علی (ع) می‌فرماید هر کس کلامی به من بیاموزد مرا بنده کلام خود ساخته است.

فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) ملایر با اشاره به اینکه امروزه هرچه به دست آورده‌ایم از برکات خون شهیدان است، گفت: شهید سلیمانی کسی بود که خود را شاگرد مکتب ائمه اطهار(ع) می‌دانست و به عنوان یک برگزیده در زمینه جهاد قدم زد و به شهادت رسید؛ کسی که امروزه از آن نه به عنوان یک شخص بلکه به عنوان یک مکتب یاد می‌شود.

وی تصریح کرد: تحقیق و ترویج مرام و منش شهید سلیمانی وظیفه‌ای است که امروزه اساتید و دانشجویان باید به صورت ویژه به آن بپردازند و عمل کنند.

در این مراسم حاج امیر فرجام به روایتگری و کربلایی مصطفی میرزایی به مدیحه سرایی پرداختند و از خانواده شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

همچنین به همت دانشجویان بسیجی تعداد ۵۰۰ بسته فرهنگی بین حاضران و مدعوین توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار