همایش بزرگداشت فرماندهان شهید در منطقه سیده زینب (س)

نمایندگان کشور‌های محور مقاومت روز جمعه با برگزاری همایشی در منطقه سیده زینب (س) در ریف دمشق یادبود فرماندهان شهید را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۰۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فعالیت‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی در سوریه همچنان ادامه دارد.


نمایندگان کشور‌های محور مقاومت روز جمعه با برگزاری همایشی در منطقه سیده زینب (س) در ریف دمشق یادبود فرماندهان شهید را گرامی داشتند.


گروه‌های مقاومت حاضر در این همایش بر نقش فرمانده شهید قاسم سلیمانی در پیروزی‌هایی که علیه اشغالگران محقق شده و خواهد شد، تأکید کردند.


رهبران فلسطینی حاضر در این همایش، بر نقش شهید سلیمانی در پیروزی‌هایی که در اراضی اشغالی تحقق یافته و خواهد یافت، تأکید کردند.


خالد عبدالمجید، دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: ما در گروه‌های مقاومت و به عنوان بخشی از محور مقاومت، تأکید می‌کنیم مقاومت فلسطین در نوار غزه توانست از طریق قدرت بازدارندگی موشکی که حاج قاسم سلیمانی نقش زیادی در توسعه و رساندن آن به نوار غزه داشت، ضربات دردناکی را به رژیم صهیونیستی وارد آورد. قیام و انتفاضه عمومی مردم و علمیات قهرمانانه در کرانه باختری نیز این ضربات را تشدید کرد.


حاضران در این همایش از روابط مستحکم بین حاج قاسم سلیمانی با ملت‌های منطقه سخن گفتند و اینکه او با تروریست‌ها جنگید و توانست از طریق نظارت بر نبردها، شمار زیادی از شهر‌ها و استان‌ها را آزاد کند و طرح‌های غربی و صهیونیستی - آمریکایی را سرنگون سازد. آن‌ها تأکید کردند جای دست شهید سلیمانی در همه عرصه‌های جنگ مشهود است و ملت‌های مقاومت هرگز برکات آن را فراموش نخواهند کرد.


شیخ حمید هرندی، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه گفت: کارشناسان راهبردی گواهی می‌دهند که حاج قاسم فقط یک شخصیت نظامی شجاع نبود بلکه او از کسانی بود که برنامه ریزی‌های مهمی را با عقلانیت کامل تدوین کرد و با این برنامه ریزی‌ها توانست محاصره را در بسیاری از جبهه‌ها درهم بشکند.


سید محمود الموسوی، مسئول الحشد الشعبی عراق در سوریه نیز گفت: ما در زمان جنگ با تروریسم، هیچ یک از دوستانی را ادعای نزدیکی به دولت و ملت عراق داشتند در کنار خود مشاهده نکردیم به جز حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه. به همین علت، ما فرزندان مقاومت اسلامی در عراق اعم از جنبش النجباء و الحشد الشعبی با خود عهد کرده ایم که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خواهیم گرفت.


دشمنان نیز مانند دوستان به خوبی از پیروزی‌های این انسان نابغه آگاه بودند. آن‌ها شهید سلیمانی را در عرصه‌های نبرد آزموده و تلخی شکست را از دستان او چشیده بودند.


گرمای خون شهید سلیمانی در قلب نیرو‌های مقاومت، جز با آزادسازی فلسطین و اخراج اشغالگران از منطقه خاموش نشده است و نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار