خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده گنجی شهرستان بهار خبر داد

اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی و توزیع بسته‌های معیشتی در روستای گنج تپه

بهار-مسئول پایگاه شهیده گنجی شهرستان بهار گفت: طرح حاج قاسم سلیمانی و توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برای نیازمندان روستای گنج تپه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۶۴
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

طوبی بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های ایام فاطمیه با اشاره به شخصیت والای حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: ایشان بانویی است که از نظر دینی و مذهبی و سبک زندگی اسلامی و تربیتی الگویی برای زنان و بانوان است.

وی گفت: در راستای تبیین سیره تربیتی آن حضرت نشست‌های بصیرتی با حضور خواهران بسیجی و عموم بانوان روستای گنج تپه در ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور مربیان تربیتی و هادیان سیاسی پایگاه برگزار شد.

مسئول پایگاه شهیده گنجی شهرستان بهار تصریح کرد: همزمان با آغاز ایام فاطمیه فضاسازی و سیاه‌پوش کردن و غبار روبی مساجد توسط خواهران بسیجی پایگاه شهیده گنجی انجام شد و مراسم قرائت قرآن، ختم صلوات و سوگواری در کنار نشست‌های بصیرتی برگزار شد.

وی گفت: در ادامه طرح حاج قاسم سلیمانی و توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برای نیازمندان روستای گنج تپه صورت گرفت.

بابایی افزود: نوگلان مهدهای قرآنی نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی با هشتگ‌های جهانی #السابقون و# Hero در پویش جهانی حمایت از شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار