خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مهمترین عامل ترویج فرهنگ شهدایی، عمل به سیره شهداست/معارفه سرهنگ ذوالقدر به عنوان معاون اجرایی سپاه استان

سردار آتانی عنوان کرد: سیره شهدا نباید فقط بیان شود بلکه مهمترین عامل ترویج فرهنگ شهدایی، عمل به سیره شهداست.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۹۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

قزوین-به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آئین تکریم و معارفه معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور مسوولان استانی در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار شد.

سردار رستم‌علی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب، تثبیت نظام، دفاع مقدس، امنیت پایدار مردمی، جبهه بیداری اسلامی و محور مقاومت به ویژه سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه عارفانه خود گفت در انتخاب مدیران به این چند شاخصه باید توجه شود که شجاعت، قدرت اداره بحران و دشمن شناسی شاخصه آنها باشد و طبیعی است که اطاعت از ولایت فقیه، ذات نیروهای مسلح است و اگر نباشد ما وجود نداریم.

وی گفت: از شجاعتی که بارها در تعابیر مقام معظم رهبری در دیدار با فرمانده سپاه و خانواده معزز شهید سلیمانی، در خصوص این شهید گرانقدر فرمودند؛ که او شجاعت همراه با عقلانیت داشت.

سردار آتانی اظهار کرد: پاسداران، همچون سایر مردم در جامعه زندگی می کنند و قطعا با اجتماع ارتباطات مختلفی دارند لذا مردم از شما پاسداران توقع دارند که در تمام حوادث باید پاسخگو باشید. لذا باید به یکدیگر کمک کنید تا اگر نقصی در امر خدمت رسانی ایجاد شد، یاریگر یکدیگر برای این امر باشید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سیره شهدا نباید فقط بیان شود بلکه مهمترین عامل ترویج فرهنگ شهدایی، عمل به سیره شهداست.

وی با اشاره به اهمیت تزکیه نفس افزود: رسیدگی به امور نفس، برای همه در هر سطح و قشر و مسوولیتی لازم است. باید در انجام هر امری خود را در محضر خدا ببینیم و پاسخگو باشیم. باید پیش از هر کاری از خودمان پاسداری کنیم و بتوانیم بر نفس خود غلبه کنیم و مالک نفس خودمان باشیم. به فرموده امام راحل، قبل از اینکه از انقلاب پاسداری کنید، از خودتان پاسداری کنید و این شاخصه، یکی از خصوصیات حاج قاسم سلیمانی بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به سخن حاج قاسم سلیمانی در بیان این جمله که در شجاعت، نیروها همه یکی نیستند اضافه کرد: نباید حرمت شخصی را که طبق خواسته ما و یا حتی ابلاغیه های حوزه کاری خود عمل نکرد را بشکنیم، بلکه تقویت و کمک به وی، هنری است که می توان انجام داد.

سردار آتانی ضمن تقدیر از تلاش نیروهای سپاه با توصیه به آنها برای تقویت نیروهای تازه کار و نوپای سپاه تصریح کرد: آنهایی که سابقه فعالیت بیشتری در سپاه و عرصه خدمت رسانی دارند، با روی خوش پذیرای نیروهای تازه کار بود و حضور آنها را برای عرصه های خدمت، تقویت کنند. اولین برخوردها بسیار مهم و ماندگار است.

گفتنی است در انتهای مراسم، سرهنگ علی ذوالقدر به عنوان معاونت اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین معارفه و از خدمات سرهنگ برین معاونت سابق اجرایی سپاه استان تقدیر شد.

همچنین در این مراسم سرهنگ محسن کریمی به عنوان مسوول حفظ آثار نشر و ارزش های دفاع مقدس سپاه استان، سید جواد خسروی مسوول بسیج هنرمندان سپاه استان، رسولی فر به عنوان بسیج دانش آموزی سپاه استان و سرهنگ حسینی نسب به عنوان مسوول دفتر و مشاور فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین معارفه شدند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار