خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

قدردان مصباح های ایستاده پای انقلاب و نظام اسلامی باشیم/کسی نمی‌تواند نااهلان را وارد خیمه‌ مستحکم انقلاب کند

سردار آتانی گفت: آیت الله مصباح یزدی در روزهایی که بسیاری از خواص رهبری را تنها گذاشتند، پشتیبان رهبر بود و در کنار ملت ایستاد. این مصباح ها تمام شدنی نیستند. قدردان مصباح های ایستاده پای انقلاب و نظام اسلامی باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۴۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و استقبال از پیکر مطهر شهید دفاع مقدس در مسجد ۱۲ امام شهر اقبالیه اظهار کرد: شهدا در همه حال، حافظان ارزش های انقلاب بوده اند و برای صیانت از آنچه به آنها سپرده شده بود، از جوانی و جان خود گذشتند.
 
سردار رفیعی در ادامه افزود: نمی توانیم ایام الله انقلاب را تفکیک کنیم. هر کدام از ما در همین جغرافیا دیده می‌شویم. پیوسته‌ایم و استمرار داریم و مستحکم هستیم. کسی نمی‌تواند نااهلان را وارد خیمه‌ مستحکم انقلاب کند. لذا باید هوشیارانه مراقب این خیمه باشیم چرا که اگر غفلت کنیم دوباره وارد خیمه می شوند. ما برای غفلت مردم عصر امیرالمومنین ۱۴۰۰ سال عزاداریم که امیرالمومنین را با غفلت خود تنها گذاشتند و خانه‌ فاطمه زهرا(س) را آتش زدند.
 
فرمانده ارشد نظامی استان خاطرنشان کرد: ملت ایران سرافراز است. امام راحل(ره) در وصیتنامه الهی_ سیاسی خود در تمجید از مردم ایران می‌فرماید: "جانم به فدای آنها" و این ملت را در ولایت پذیری و پشتیبانی از رهبری فراتر از ملت امیرالمومنین و امام حسن(ع)  می‌داند. برتری این ملت خلق حماسه ۹ دی ماه است. عده ای شهوتِ قدرت، پست و جایگاه داشتند و با باز کردن پای بیگانه و دشمنان به مردم خیانت کردند. حرمت سید الشهدا(ع) را شکستند اما ملت مقابلشان ایستاد.
 
وی یادآور شد: در این ساختار اداری، سیاسی و مجلس برخاسته از اراء مردم، نخست‌وزیر ملت شدند و تایید صلاحیت گرفتند و برای تبلیغات خود از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند. آن روز همه‌‌ این ‌ها خوب بودند، حالا چه شد که بعد از رای نیاوردن این ساختار را قبول ندارند و آن را غیر قانونی می‌دانند.
 
سردار آتانی خطاب به ناآگاهان و غفلت زدگان اذعان کرد: در سایه انقلاب و با آبروی امام و انقلاب آبرو گرفتید و مسئول شدید اما به پاره کردن عکس امام بر سر در دانشگاه خندیدید!؟ ملت و خانواده های شهدا این خیانت را نمی‌بخشند. خود را از محبت و عاطفه‌ مردم محروم کردید.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: در سالروز گرامیداشت جایگاه والای عمار انقلاب، آیت الله مصباح یزدی هستیم. در روزهایی که بسیاری از خواص رهبری را تنها گذاشتند او ماند و پشتیبان ایشان بود و در کنار ملت ایستاد. این مصباح ها تمام شدنی نیستند. قدردان مصباح های ایستاده پای انقلاب و نظام اسلامی باشیم.
 
وی گفت: قاسم سلیمانی را باید بشناسیم و بشناسانیم و منتشر کنیم. مقام معظم رهبری اجازه ندادند یاد حاج قاسم سلیمانی فقط در ذهنمان بماند، بلکه فرمودند: " قاسم سلیمانی یک مکتب است". مکتب نیاز به تبیین و ترویج دارد و باید به تمام دنیا معرفی شود.
 
سردار رفیعی آتانی متذکر شد: جوانان عزیز، امروز همان روز، انقلاب همان انقلاب و دشمن همان دشمن و البته متحدتر از گذشته است. کشور به همان قاسم سلیمانی احتیاج دارد. شما قاسم سلیمانی ‌های ملت بزرگ ایران هستید. به آینده امیدوار باشید.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: شهید سلیمانی در عملیات فتح المبین و طریق القدس خوش درخشید. نام حاج قاسم با قدس عجین شد. با اقدامات مجدانه او، تیپ ۴۱ ثارالله به لشگر ارتقاء پیدا کرد. خداوند متعال این شهید بزرگوار را برای گذران روزهای سخت انقلاب آفریده است. از فرماندهان موثر و گره‌گشا در دفاع مقدس بود.
 
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری:" عملیات کربلای ۵، شب‌های قدر این ملت بود." ما ذهن دشمن را در عملیات کربلای ۵ از جنگیدن متوقف، منهدم و منصرف کردیم.
 
سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: از جوانان عزیز می خواهم ماجرای ورود مک فارلین، مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا به ایران و سرنوشت او را بعد از این سفر بخوانند که چه بر سر او آمد. امروز رئیس جمهورهای ادوار مختلف آمریکا که نمی خواستند شما روز دوم این انقلاب را ببینید یکی پس از دیگری می‌میرند.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار