مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع):

جامعه فاطمی، مقدمه ساز جامعه مهدوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: جامعه فاطمی که وظیفه اصلی آن بصیرت افزایی و روشن گری بود، مقدمه ساز جامعه مهدوی است.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۲۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) در نشست با بسیجیان پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر گفت: جامعه فاطمی که وظیفه اصلی آن بصیرت افزایی و روشن گری بود، مقدمه ساز جامعه مهدوی است که اطاعت محض از ولی جامعه است.

جامعه فاطمی، مقدمه ساز جامعه مهدوی است

وی عنوان کرد: حضرت زهرا (س) پایه گذار این جریان بود. ایشان در همسرداری و تربیت فرزند و عبادت خداوند به گونه شایسته ای عمل می کرد که در این بعد از این زندگی موفق بود اما بعد اجتماعی حضرت که از آن به عنوان جامعه فاطمی یاد می شود از فراز و نشیب های بسیاری برخوردار بوده است.

حجت الاسلام دهفولی با بیان اینکه دشمنان امروز نیز جنگ اقتصادی را در بستر تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران در پیش گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: این جنگ نیز در نهایت با پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران به پایان می‌رسد که برای تحقق آن باید از مدیران انقلابی برای خدمت صادقانه به مردم بهره گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) بیان کرد: حماسه 9 دی سرمایه‌ای بزرگ است که در آن ملت ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و توطئه های دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی را خنثی کردند و حماسه ای بزرگ را در تاریخ رقم زدند.

به گفته حجت الاسلام دهفولی، ملاک عمل کار جهادی و فی سبیل الله است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نیرو‌های جوان و جهادی نیاز مبرم دارد لذا بسیج در این عرصه می‌تواند شگفتی ساز باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار