وداع با پیکر مطهر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگون

مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید قربانعلی عادل نژاد در سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد تا گلزار شهدای مارگون و زادگاه شهید در روستای هادی آباد سرچنار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۶۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید قربان عادل نژاد با حضور فرمانده سپاه عشایر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر استان، پایوران و سربازان وظیفه وجمعی از بسیجیان،خانواده معظم شهید وجمعی از همرزمان ایشان در سپاه عشایر استان برگزار شد و در ادامه پیکر مطهر شهید را تا گلزار شهدای شهرستان مارگون بدرقه کردند.

در این مراسم معنوی قشرهای مختلف مردم مارگون و روستای هاد آباد سرچنار ضمن استقبال باشکوه از پیکر مطهر شهید عادل نژاد بار دیگر با آرمان های شهدای والا مقام تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین پژمان امام جمعه بخش کبگیان در این آیین بیان داشت: بیشتر شهدا در وصیت نامه های خود به ارزش های دینی  نظیر نماز، حجاب، حضور در نمازهای جمعه و جماعت و به ویژه پیروی از ولایت فقیه تأکید کردند که باید مطالعه وصیت نامه شهدا به عنوان یک کار فرهنگی در جامعه ترویج شود.

وی ادامه داد: مسئولیت امروز تک تک مسوولان به برکت خون شهداست و باید در عمل پاسدار خون آنها باشیم.

سرهنگ پاسدار صادق عرفانی مقدم فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این ویژه برنامه ضمن تشکر از حضور گسترده و کم نظیر مردم در آئین استقبال از پیکر شهید والامقام شهید قربانعلی عادل نژاد بیان داشت: حاج قاسم در دوران حیات خود مایه برکات نظام و انقلاب بود که امیدواریم بتوانیم در این ایام بازخوانی درستی از شخصیت این مرد با عظمت داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه برای حرکت در مسیر درست نیاز به الگو داریم، عنوان کرد: شهدا توانستند جایگاه واقعی خود را با بندگی صحیح و حرکت در مسیر اسلام ناب رقم بزنند و پس از انبیا و اولیای الهی بهترین الگو در زندگی ما هستند.

عرفانی مقدم ادامه داد: در طول تاریخ حرکت جامعه اسلامی و مبارزات جبهه خدا و شیطان، شخصیت هایی هستند که بعد از ائمه هدی جایگاه ویژه‌ای دارند و از جمله این شهدا حضرت ابوالفضل(ع) و در تاریخ انقلاب اسلامی حاج قاسم بود که در میان شهدا جایگاهی ویژه برای خود کسب کرد.

فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری ویژگی‌ها و خصوصیات شهدا در مورد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رمز ماندگاری، عظمت و جاودانگی این مرد آسمانی، ارادت قلبی، عملی، واقعی و در یک کلمه ارادت کامل این فرد به ولایت به امام(ره) و مقام معظم رهبری بود.

سرهنگ پاسدار صادق عرفانی مقام فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از آحاد مردم اذعان داشت : مردم ولایتمدار بخش کبگیان،علی الخصوص دهستان هادی آباد با استقبال کم نظیر از پیکر شهید والامقام شهید قربانعلی عادل نژاد یک بار دگر با انقلاب و ارزشهای والای شهادت پیمان مستحکم بستند.

این برنامه با مداحی حماسی جوان انقلابی کربلایی محمدجواد درخشان برگزار شد و مردم در این برنامه با سردادن شعارهایی همچون هیهات من الذله،مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر با شهدا عهد و پیمان بستند.

گفتنی است شهید عادل زاده در سال ۶۱ از روستای دم چنار به عنوان امدادگر به جبهه اعزام شد که در سن ۱۷ سالگی در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نایل آمد .
پیکر این شهید مفقود الاثر با تلاش گروه تفحص شهدا در منطقه شلمچه بعد از ۳۹ سال کشف و شناسایی شد.

قرار است پیکر مطهر شهید قربانعلی عادل نژاد روز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ در مراسمی تشییع و در گلزار شهدای یاسوج به خاک سپرده شود.

وداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگون

وداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگونوداع با پیکر شهید عادل نژاد در سپاه عشایر استان و مارگون

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار