خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

مکتب حاج قاسم برای همه عدالت خواهان عالم است

بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: حاج قاسم فقط منحصر به مسلمانان و شیعیانان نیست، مکتب حاج قاسم برای همه عدالت خواهان عالم است.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۷۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، سردار شجاع و انقلابی، شهید سلیمانی اظهار کرد: به خود می‌بالیم که در مکتب اسلام و امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) انسانی پرورش یافت که خود یک مکتب و مدرسه درس‌آموز شد.

وی تصریح کرد: مکتب در معنای طرح جامع و منسجم است که با جهان بینی که می‌دهد و با دستورالعمل‌هایی که ارائه می‌کند، بشر را به طرف کمال و هدفش راهنمایی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) بود که همان مکتب اسلام و امام حسین(ع) است و هنر بزرگ نظام مولایی این است که یک چنین انسانی را در خودش پرورش داد که وی یک مکتب و الگوی مقاومت و ایستادگی شد، همان تکلیفی که سخت‌ترین تکلیف است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید «وَاستَقِم کما اُمِرتُ» ادامه داد: کسی که ایمان به خدا و راه پیامبران را داشته باشد و در برابر مستکبرین عالم و ظالمین، مقاومت و استقامت کند و این مسئولیت سنگین را به دوش کشد، باید الگوی نیکو و راه و روش و مکتب برای بشریت باشد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بهار افزود: حاج قاسم در سایه نظام ولایی و انقلاب اسلامی پرورش یافت و اهداف مقدسش، آمال و آرزوی همه مستضعفین عالم و خاری بر چشمان مستکبران عالم شد.

وی عنوان کرد: حاج قاسم فقط منحصر به مسلمانان و شیعیانان نیست، مکتب حاج قاسم برای همه عدالت خواهان عالم است، اعتقاد راسخ به اسلام ناب و اهل بیت (ع) و نگاه جهانی و فرا منطقه‌ای و دشمن‌شناسی وی باعث شد تا حاج قاسم مکتب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار