مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع):

پيوند مردم با ولايت فقيه ناگسستني است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: پيوند مردم با ولايت فقيه ناگسستني است و حماسه نهم دي که در تاريخ افتخارات انقلاب اسلامي ثبت شد، يادآور بصيرت و ميثاق بزرگ با ولايت است.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۷۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) در دیدار با امام جمعه مهرشهر ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: پيوند مردم با ولايت فقيه ناگسستني است و حماسه نهم دي که در تاريخ افتخارات انقلاب اسلامي ثبت شد، يادآور بصيرت و ميثاق بزرگ با ولايت است.

پيوند مردم با ولايت فقيه ناگسستني است

وی بیان کرد: شهادت در واقع سکوی افتخارآمیزی است که هرکسی توفیق رسیدن به آن را ندارد. حاج قاسم سلیمانی هر چند پیش از شهادت نیز به یقین مقامی کمتر از شهدا نداشت و همیشه در حیات دنیوی نیز با فکر و یاد شهدا زندگی می کرد، در نهایت به آرزوی دیرینه خود رسید و به یاران شهیدش پیوست.

حجت الاسلام یدالله رضایی، امام جمعه مهرشهر نیز در این نشست با بیان اینکه سردار سلیمانی ولایت مدار بود، مطرح کرد: اگر مهم‌ترین ویژگی مردان الهی را خدامحوری بدانیم باید گفت که مهم‌ترین ثمره و برکت آن ولایت مداری است. حاج قاسم از مردم و دل آن ها و از میان زندگی مردم برخاسته بود.

وی افزود: حاج قاسم پیامبرانه و با دو ویژگی مهربانی و خدمتگزاری درکنار مردم بود و خود را خادم ملت می دانست و نسبت به آن ها انس و الفت داشت، آن هم نه برای فریب آنان؛ او مردم را برای مردم می خواست و به خدمتگزاری آنان افتخار می کرد و تحمل اینکه بار غمی بر چهره آنان نشسته باشد را نداشت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار