خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

باید در کنار شهید سلیمانی، شهید همدانی را هم معرفی کنیم/مشکلات جامعه امروزی را به عنوان راهکارهای اصلی درآوریم

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما همدانی‌ها یک وظیفه داریم که در کنار شهید سلیمانی، شهید همدانی را هم معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۹۰
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در جمع اعضای هیئت اندیشه‌ورز جامعه زنان ناحیه همدان که در سالن شهدای مدافع حرم سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی یکی از فرماندهانی بود که خداوند بیشترین توفیق را به او داده بود که توانست یک مسیر تکاملی را طی کند و همواره با دشمنان اسلام مواجه بود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین سخنرانی شهید سلیمانی در زمانی بود که به همدان آمد و یکبار دیگر با صحبت‌های خود دشمن را ترساند، افزود: از همانجا احساس کردیم که در آینده ممکن است برای حاج قاسم خطراتی داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمن خیلی تلاش می‌کند که حاج قاسم را به عنوان یک فرد یا قهرمان یاد کند، گفت: اگر ما به این سمت رفتیم که به این فرد انتصاب دهیم این کفایت نمی‌کند بلکه باید حاج قاسم را به عنوان یک مکتب و الگو معرفی کنیم که ماندگاری حاج قاسم بیشتر خواهد شد.

وی ابراز داشت: ما همدانی‌ها یک وظیفه داریم که در کنار شهید سلیمانی، شهید همدانی را هم معرفی کنیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه شهید همدانی در فتنه ۸۸ بی‌نظیر عمل کرد و ۸ ماه طول کشید تا این فتنه جمع شود، عنوان کرد: شهید همدانی به عنوان یک بازوی قدرتمند بود که با شهید سلیمانی در کنار هم بودند و ما در این مورد کوتاهی کردیم.

وی با اشاره به اینکه در کنگره دوم شهدا باید شهید همدانی را معرفی کنیم، گفت: باید در جلسات و هیئت‌های خانگی زمینه را فراهم کنیم که شخصیت شهید همدانی را با شهید سلیمانی باهم جلو ببریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: زمینه معرفی شهید همدانی در همدان وجود دارد و باید بیشتر روی آن کار کرد و در ابعاد مختلف جای پرداختن دارد.

وی ادامه داد: شهید همدانی از نظر سنی بزرگ‌تر از حاج قاسم بود و به طور قطع حاج قاسم احترام شهید همدانی را می‌گرفت و هیچ وقت از در دستوری وارد نشد و وظیفه سربازی خود را انجام می‌داد؛ بنابرین باید این دو شخصیت را در تمام موضوعات خوب معرفی کنیم.

سردار مجیدی گفت: تصور دشمن این بود که با روند جبهه مقاومت می‌تواند حاج قاسم را کم رنگ جلوه دهد اما امروز حاج قاسم شهید ما بیشتر از اثرات حاج قاسم حاضر نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: امروز این نگاه که مقاومت باید در منطقه خاورمیانه شکل دیگری بگیرد، با نفس قدسی حاج قاسم در یمن، عراق و... در حال اتفاق است و در کشور خود در یک نعمت بسیار بزرگی قرار گرفتیم و باید برای این شهید وقت بگذاریم و او را به عنوان یک مکتب و الگو معرفی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید نخبگان جامعه جلو بیایند، افزود: ظرفیت هیئت اندیشه ورز جامعه زنان می‌تواند در استان پیگیری کند که این دو شخصیت جهان اسلام بیشتر برای جامعه معرفی شوند و در دستور کار قرار گیرند.

وی ابراز داشت: انتظار ما از هیئت اندیشه ورز این است که جزء مطالبات رهبر معظم انقلاب هم است و باید مشکلات جامعه امروزی را به عنوان راهکارهای اصلی درآوریم و بتوانیم نقش آفرینی خود را در این موضوع داشته باشیم.

سردار مجیدی گفت: اگر ما بتوانیم این بستر را در جامعه زنان فراهم کنیم و روی موضوعات مسئله محور بیشتر کار کنیم و نقش خود را برای سند راهبردی مشخص کنیم وضعیت کشور ما به سمتی می‌رود که هم افزایی بیشتری در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار