خبرهای داغ:

آمادگی شهر بیارجمند برای استقبال شهید گمنام/اجرای برنامه بزرگداشت دهه بصیرت

شاهرود_در گرامیداشت دهه بصیرت و حماسه ۹ دی برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۲۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و استقبال از شهید گمنام، قرارگاه نبی اکرم (س) بخش بیارجمند شهرستان شاهرود در حسینیه حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر این بخش برگزار شد.
در این نشست در خصوص برنامه‌های این دهه و سالگرد سردار سلیمانی و استقبال و تشییع و تدفین شهید گمنام بحث و تبادل نظر گردید.
همچنین هم اندیشی فرمانده حوزه با بخشدار بیارجمند در خصوص ستاد استقبال شهیدگمنام در این حوزه تشکیل و تصمیاتی اتخاذ گردید.
به همت پایگاه سیدالشهدا حوزه بسیج مساجد مالک اشتر نشست روشنگری در مسجد المهدی شهر بیارجمند برگزار شد.
همچنین برنامه روشنگری و بصیرتی در گلزار شهدای بیارجمند با حضور مسولین شهر به مناسبت روز بصیرت و گلزار شهدا گلباران و عطرافشانی گردید.
در راستای طرح شهید قربانلو و با حضور جانشین حوزه سرشماری دام‌های سبک و سنگین این منطقه انجام و ۱۵۰ کیلوگرم گوشت گوسفند و ۵ کارتن مرغ منجمد به همت ستاد اجرایی فرمان امام راحل و پایگاه‌های حوزه بین خانواده‌های کم برخوردار بخش توزیع شد.
نشست صمیمی فرمانده حوزه بسیج مالک اشتر با امام جماعت و فرمانده پایگاه یاسر روستای قلعه بالا انجام و از آزاده و ایثارگر دفاع مقدس اسدالله کیقبادی توسط فرمانده حوزه و امام جماعت روستا تجلیل گردید.
همچنین نشست فرمانده حوزه با بسیجیان پایگاه بسیج ابوذرغفاری روستای غزاران و پایگاه بسیج نبی اکرم (ص) روستای دستجرد انجام پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار