خبرهای داغ:

بزرگداشت یوم الله 9 دی وظیفه همگانی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: بزرگداشت این روز وظیفه همگانی است تا با حفظ و گرامی داشت این یوم الله، بتوانیم با استمرار حیات این نظام مقدس، پرچم نظام را به دست حضرت ولی عصر(عج) بدهیم.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۸۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ مراسم گرامیداشت ۹ دی سالروز تجلی بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران فاتحان قله های عزت و افتخار و تجلیل از مقام سردار دلها شهید قاسم سلیمانی، به همت پایگاه مقاومت امام خمینی (ره) در مسجد امام حسن عسکری (ع) سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در جمع بسیجیان و نمازگزاران اظهار کرد: یوم الله نهم دی یکی از مهمترین رویدادها و حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی است. سفارش رهبر معظم انقلاب برای پاسداشت و روایتگری صحیح از این روز به این دلیل است که توطئه پیچیده و عملیات دقیق و برنامه ریزی دشمن را  که برای موجودیت و هویت ایران صورت گرفته بود، خنثی کرد.

او افزود: بزرگداشت این روز وظیفه همگانی است تا با حفظ و گرامی داشت این یوم الله، بتوانیم با استمرار حیات این نظام مقدس، پرچم نظام را به دست حضرت ولی عصر(عج) بدهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه بیان داشت: باید بر این مردم درود فرستاد که حماسه ای آفریدند که درهم پیچنده فتنه و عامل شکست فتنه ای شد که به دنبال براندازی نظام دینی بود ولی با بصیرت مردم و پیروی از مقام معظم رهبری توانستند این فتنه را از بین ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار