خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:

مسئولی که در وظایف خود کوتاهی کند به درد مردم نخواهد خورد

بهار-نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:در مباحث اجرایی ورود نمی‌کنم،اما تاکید می‌کنم هر مسئولی در وظایف خود کوتاهی کند به درد مردم نخواهد خورد و باید از جایگاه خود خداحافظی کند.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۶۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فتح اله توسلی در جمع مردم شهر صالح آباد با اشاره به شخصیت ممتاز شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی با حرکت انقلابی و حضور میدانی خویش در مقابل بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمن ایستاد؛ این مهم به عنوان یک مکتب و یک فرهنگ در بین نسل جوان اتفاق افتاد و جاری شد.

وی با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات گفت: تمام کارها باید پیوست عدالت داشته باشد چرا که تاکید مقام معظم رهبری است و باید مناطق محروم دیده شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مباحث اجرایی ورود نمی کنم، اما تاکید می‌کنم هر مسئولی در وظایف خود کوتاهی کند به درد مردم نخواهد خورد و باید از جایگاه خود خداحافظی کند.

وی با بیان اینکه شبانه روز پیگیر مسائل منطقه هستم، گفت: به کمک شما مردم احتیاج دارم و در حد توان پیگیر حقوق مردم خواهم بود چراکه به قرآن کریم سوگند یاد کرده‌ام‌.

توسلی ادامه داد: بحث صنایع تبدیلی، راه‌های صالح آباد، مدارس، زمین چمن، فاضلاب، گلوگاه شهید زارعی و... نیز در دست پیگیری هستند.

وی در پایان افزود: اهل معامله و مجادله نیستم و در پیگیری حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد و احساساتی شدن را هم به جان خواهم خرید و به آن افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات