خبرهای داغ:
حجت الاسلام کماسی:

9دی، روز بیعت مجدد مردم با ولایت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه گفت: 9دی روز آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با ولایت بود و مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه زدند.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۶۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صحنه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از صحنه ضمن تبریک سالروز حماسه ۹دی اظهار کرد: سالروز حماسه۹دی امسال مصادف است با ایام فاطمیه (س) ،پیام هر دو مناسبت بصیرت و ولایتمداری است.
وی عنوان کرد: مردم عزیز ایران با تاسی از دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) و با حضور عاشورایی و حماسه ساز خود نقطه عطفی در تاریخ انقلاب را به یادگار گذاشتند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
حجت الاسلام کماسی بیان داشت: حضور حماسی مردم در یوم الله ۹دی سال۱۳۸۸ دشمنان اسلام را ناامید ساخت و این آیه را در اذهان تداعی کرد(الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ دِينِكُمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ...)

کماسی افزو: 9دی روز آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با ولایت بود و مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه زدند و روز ۹دی بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران رابه نمایش گذاشت و ثابت کردند که اجازه نخواهند داد ماجرای سقیفه تکرارشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار