امام جمعه شهرستان سیروان :

شرط از مسیرولایت خارج نشدن پیروی از پیام قرآن و اهل بیت است

حجت الاسلام و المسلمین فریادی امام جمعه شهرستان سیروان در مراسم یوم الله ۹دی روز بصیرت و میثاق با ولایت در مسجد جامع شهر لومار گفت :شرط از مسیرولایت خارج نشدن پیروی از پیام قرآن و اهل بیت است .
کد خبر: ۹۴۰۳۶۱۵
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،مراسم ۹دی با حضور مردم ولایت مدار ،امام جمعه شهرستان ،فرمانده سپاه ناحیه سیروان و دیگرادارات  در مسجد جامع شهر لوماربرگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فریادی امام جمعه شهرستان سیروان اظهار داشت:تاریخ در هر زمانی تکرار میشود این فتنه ای که در ۸۸ به وجود آمد به اعتقادات ما توهین کردند و ذره ای برای اهل بیت و شهدا و ارزش قایل نبودند و از همین راه عده ای را به طرف خود جمع کردند و به انقلاب لطمه زدند.

امام جمعه شهرستان گفت:با مقدسات ما ورود کردند و از خانواده شهدا هزینه کردند تابه هدف شوم خود برسند .زمانی که به درون این افراد فریب خورده نگاه می کنید پای بند به هیچ دینی نبودند و قرآن را آتش زدند .

حجت الاسلام فریادی گفت: متاسفانه در این فتنه خیلی ها لغزیدند و رهبری مقتدرانه به دفاع از انقلاب پرداختندو خداوند متعال کمک کرد تا انقلاب حفظ شود.

وی بیان داشت:بعضی از این مردم و جوانان لغزیدند و از بی بصیرتی به میدان آمدند.

وی بیان داشت: وضعیت انتخابات ما خوب بود ولی این افراد کاری کردند که انقلاب ما را به لبه پرتگاه بردند.

امام جمعه روان گفت: همه چیزهایی که در فضای مجازی آمده است درست نیست ،خیلی لطمات به کشور ما وارد شد اگر آن سال که این اتفاقات افتاد بعضی افراد خیانت کردند پیش نیمیاد این مشکلات اقتصادی کنونی گریبان گیر کشور نمی شد که تحریم اقتصادی کشور را دچار مشکل کرده است.

وی افزود:با پیام قرآن حرکت کنید،با پیام اهل بیت حرکت کنید اگر این شد شما از این مسیر خارج نمی شوید.

فریادی اظهارداشت: مسولین عزیز با رویکرد انقلابی وارد شدند این مطلب را بداند جناب اقای ریسی مسله اصلی مردم معیشت است اولویت اصلی را روی مردم و این مشکلات بگذارید.

وی بیان داشت:مردم هم توجه داشته باشند که بعد ازخروج از این مشکلات انشاالله رونق اقتصادی پیش می آید.

وی گفت :مردم سیروان از لحاظ استعداد ها یکی از آن شهرستان هایی است که در سطح استان و حتی کشوری نیرو هایی خوب و انقلابی دارد شما مسولین از این ظرفیت نیروی بومی کار آمد شهرستان برای امورات استفاده کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار